Історіяцьогоавтомобіляпочаласятак.У 1985 роцікомпаніяFerrariпредставиламодель328назаміну308.Булодвіверсії-Ferrari328GTB(купе)іFerrari328GTS(тарга).Назва була"сконструйовано"типовимдляFerrariметодом:328означало"3,2-літровийдвигунV8".Алевціломумашина небуламоделлю,розробленоюзнуля:вонабазуваласяна308-й,використовувалаїїмодифікованийпросторовийкаркас,наякийнавішувалиновікузовніпанелі.ДизайнбуврозробленийScaglietti, – пише "Популярна Механіка".
ЩезтехнічнихподробицьможнавідзначитимеханічнеуприскуванняBosch K-Jetronic,запалюванняMarelli Microplex,ступіньстиснення9,8:1,іпотужністьв270к.с.Наавтомобільставилася5-швидкіснакоробкапередач.Взагалікажучи,технічніекспертизавждистверджували,що328-цеодназкращихмоделейFerrariза сукупністюпараметрів,втомучисліпоремонтопридатності:зазвичайспорткариремонтувати відносно важко,тутжедобудь-якихвузлівможнабулодістатися,не розбираючиполовинумашини.
Алебуводинчоловік,якому328-амодель неподобалася.ЗвалийогоБерндМіхалак,івінбуввідомимнімецькимавтомобільнимфотографоміхудожником.ТакожйогостудіяBernd Michalak Design Studioзаймаласярозробкоюконцепт-карів(скажімонавіть:арт-картів,оскількиціроботине призначалисядляреалізації"взалізі"),згодомвінпробувавсебеівякостівиробника,розробившивласнийкіт-карMichalak C7.
У 1993 роціМіхалаккупив стару328-умодель, 1989року випуску,щобпереробитинасвійсмак.Вінвидаливвсезайве-дах,двері,склоівзагаліцейогиднийзаводськийкузов.Апотімрозробив,замовивівстановивнашасівласнуверсію,що отримала назвуConciso.УтомужроцівінпредставивмашинунаФранкфуртськомуавтосалоні.
Оригінальна Ferrari 328 GTS
У 2008 роціМіхалаквиставивмашинунаeBayза первісною вартістю160000доларівіпродавпокупцеві,що залишивсяневідомим.Іось через9роківмашиназнову"спливла"наповерхні.10вересня вонабудевиставленанааукціоніBonhamsу Франції,початковавартістьпокине оголошена.Зацірокивонапройшлаблизько10 000км,івонапомітношвидшеоригіналу,оскількиновийкузовлегшезаводськогона30%.
Нагадаємо, в США виставили на продаж екстремальний Hummer H1 для спецназу.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше