Розслідування по ДТП з Tesla: водій не тримала кермо протягом 80 секунд перед інцидентом

26 травня 2018, 20:30

У США електрокар Tesla з автопілотом перед ДТП прискорився, а не сповільнився – розслідування

АвтомобільвиробництвакомпаніїTesla,якийзнаходивсяпідуправліннямавтопілота, 11 травнявмістіСолт-Лейк-Сіті(штатЮта) при наближенні до пожежної машини не сповільнився, а прискорився і врізався в неї. ЯкповідомиловсуботуагентствоАссошіейтедПрес,дотакого висновкуприйшлиспівробітникиполіції,якізаймаютьсярозслідуваннямданоїДТП,-передає ТАСС.
Згідно зі звітом правоохоронців, інформація з комп'ютера електрокара Tesla Model S свідчить про те, що за 3,5 секунди до зіткнення він почав набирати швидкість, а за секунду до аварії водій спробувала загальмувати. За даними поліції, Model S рухалася за іншою машиною і в автоматичному режимі слідом за нею знизила швидкість до 89 км/год. Далі автомобіль попереду змінив смугу і прискорився. При цьому Model S під управлінням електронного асистента також прискорилася, проте автопілот з якихось причин не зафіксував пожежну машину поруч.

За кермом Model S була 29-річна Хізер Ломматч. За її словами, даний автомобіль належав їй вже близько двох років, вона активно застосовувала функцію автопілота. Ломматч заявила поліції, що і 11 травня покладалася на електронного асистента і розраховувала, що він своєчасно помітить автомобіль і загальмує. Ломматч уточнила, що безпосередньо перед зіткненням система не видавала жодних сповіщень про небезпеку.

За відомостями правоохоронців, водій не тримала кермо протягом 80 секунд перед інцидентом. Вона повідомила, що дивилася на свій телефон, вибираючи найкращий маршрут. Їй виписаний штраф за порушення правил дорожнього руху.

В результаті ДТП Ломматч отримала перелом щиколотки. Водій пожежної машини повідомив поліції, що йому не потрібна медична допомога. У Tesla в зв'язку з тим, що сталося заявили, що компанія "завжди ясно давала зрозуміти, що автопілот робить машину невразливою до всіляких аварій".

Система автопілота в машинах виробництва Tesla в останні місяці все частіше піддається пильній увазі і критиці. Обладнані нею автомобілі не раз потрапляли в аварії, в тому числі зі смертельними наслідками. Представники компанії підкреслюють, що зазначена технологія не призначена для роботи без участі людини. Вона є електронним асистентом і може коригувати курс машини або використовувати гальма, але водієві все одно слід тримати руки на кермі і бути готовим взяти керування на себе в разі потреби.

Як повідомлялося
, електрокар Tesla Model S розбився, врізавшись в пожежну машину в США. Пригода сталасявнічз15на16 травня.ВодіймашинисказаласпівробітникамполіціїштатуЮта,щоавтомобільпрацювавврежиміавтопілота.

Такожмиписали,щоелектрокарвиробництвакомпаніїTesla знову потрапив у смертельну аварію. Цьогоразу-вШвейцарії.ВрезультатіДТПводійне вижив.Врезультатізіткненнязвідбійникомавтомобільспалахнув,айоговласникзгорівзаживовсередині.Пожежніперевіряють, чи незагорівсячиакумуляторвідперегріву.

А в кінці березня в Сполучених Штатах загинув водій в результаті вибуху електромобіля Tesla. Досмертельноїаваріївінне разнарікавнанесправнийавтопілотмашини.Тодітакожз невідомихпричинкросоверне впорався з керуванняміврізавсяу відбійник,післячогозагорівсяівибухнув.

Реклама

В квітні ЗМІ "розсекретили" терміни випуску нової моделі Tesla. Відзначається,щокомпаніяприймаєпопереднізаявкинаконтрактипостачальниківнамодельY.

В тренді
Альтернатива депозитам? Ми порівняли реальну прибутковість ОВДП і банківських вкладів

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти