Проект закону , номер якого вже став знаковим – " 3251 " – все ніяк не може дійти до президента і отримати його підпис . Ще недавно здавалося : для того , щоб українці вже через кілька тижнів отримали право приганяти автомобілі з пробігом , оплачуючи істотно менше " розмитнення " , не вистачає лише цього підпису . Ну і подальшої формальності – публікації в офіційних ЗМІ , яка дасть ініціативі юридичну силу , передає "Автоблог".
Тепер тимчасове зниження ставок акцизного збору , прописане в цьому самому законопроекті ( він , нагадаємо , був підтриманий в цілому на голосування у ВР ) , ставиться під великий сумнів , – і справа зовсім не в підписі президента . Як повідомила прес – служба АП , документ ще не встиг покинути стіни ВР , тому всі повідомлення про вето – поки не більше , ніж чутки .
Більш того : законопроект ще не встиг отримати підпис голови парламенту . Тим часом , згідно з Регламентом Ради , був внесений і зареєстрований проект постанови про відхилення рішення ВР від 31 травня , – того самого , яким нардепи прийняли законопроект №3251 в цілому . Текст постанови та супровідних документів оприлюднено на офіційному порталі Ради .

І хоч завдання проекту постанови очевидне вже з його назви, тепер у нас є можливість дізнатися причину, по якій пропонується відхилити рішення ВРУ щодо проекту закону №3251 від 31 травня. У супровідній записці до проекту постанови сказано наступне:
"Розгляд цього рішення пройшло з грубими порушеннями вимог Регламенту ВРУ, а саме статей 117, 120 і 121, тому таке рішення не можна вважати прийнятими відповідно до Закону і відповідно підлягає анулюванню в передбачений Регламентом термін. Відповідно до ч.1 ст.48 Регламенту, рішення ВР можуть бути анульовані ВР до підписання відповідного акта ВР Главою ВР".
У статтях Регламенту № 117 , 120 і 121 мова йде про терміни подачі депутатам законопроекту для другого читання , порядок обговорення законопроектів і особливості голосування щодо законопроектів у другому читанні . Саме в порушенні окремих пунктів Регламенту і лежить основна причина , з якої законопроект №3251 повинен бути відхилений . Автор проекту постанови – нардеп Дмитро Святаш .
Далі проект постанови повинен бути розглянутий на профільному комітеті, який протягом трьох днів (з урахуванням календарного плану роботи сесії) з моменту отримання документа повинен винести рішення щодо доцільності прийняття або відхилення постанови. Після відповіді комісії вирішує винести на голосування в ВР за скороченою процедурою, минаючи голосування про включення документа до порядку денного. Згідно з поточним графіком роботи парламенту, проект постанови може бути розглянутий або з 14 по 17 червня, або вже після 5 липня.
Читайте також:
- В Україні помічений новий Jaguar F-Pace
- "АвтоВАЗ" платить своїм працівникам за звільнення
- Названий найкращий двигун 2016 року
- В Європі починають повністю відмовлятися від бензинових двигунів
- Українцю виписали півмільйонний штраф за нерозмитнене авто
- Українські "шляховики" кладуть асфальт в обхід припаркованих автомобілів
- Експерти пояснили, чому молоді водії частіше потрапляють в ДТП
- На дорогах України помічений новий BMW i8
- Які автомобілі вигідно пригнати в Україну після зниження акцизу
- В Австралії створюють лежачі світлофори
- Українцям не бачити дешевих іномарок за 2 тисячі доларів – експерти
- Електромобіль Tesla потрапив у ДТП в Україні
- Замінити водійські права в Україні тепер можна буде онлайн
- Як українські автозлодії позначають автомобілі
- Як і чим українські дороги відрізняються від європейських
- У Китаї створили спеціальну парковку для жінок
- На українському авторинку може з'явитися новий електромобіль
- У США назвали найкращі автомобілі 2016 року
- ТОП-5 найбільш продаваних автомобілів в Україні у травні