Одна марка авто "принизила" весь український автопром

7 жовтня 2016, 06:31

Українці купили більше машин Toyota, ніж всіх вітчизняних моделей разом узятих

Лідером українського автомобільного ринку за 9 місяців 2016 року залишається японська марка Toyota, яка охопила 11,8% локальних продажів, реалізувавши з початку року 5,2 тис. нових легкових авто, що на 55% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".

Реклама

На другому місці – Renault з рахунком 4 081 проданих машин (+ 53% до АППГ).

Третій рядок рейтингу українських симпатій належить Volkswagen, автомобілі цієї німецької марки вибрали 3 657 покупців або в 2,5 рази більше, ніж за 9 місяців 2015 року.

На четвертому місці – KIA з результатом 2 655 зареєстрованих продажів (+ 96% до АППГ).

Замикає ТОП-5 дев'яти місяців 2016 року Skoda – 2 604 авто. (+ 85% до АППГ).

В тренді
Три мільйони осіб залишаться без індексації. Кому не підвищать пенсії в березні?
Реклама

А самим продаваним легковим автомобілем в Україні за період з січня по вересень став KIA Sportage, який вибрали 1 762 покупця.

Як повідомлялося, частка українського автопрому на авторинку нашої країни склала 11,3%.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти