Новий краш-тест автомобілів став сенсацією

26 червня 2016, 00:01

Toyota RAV4 провалила перевірку

Американський страховийінститутдорожньоїбезпеки(IIHS)традиційнопроводитьсвій найскладніший краш-тестзфронтальнимударомнашвидкості64км/год оббар'єр,якийперекриває25%шириникузова,збоку водія.Однаквостанній серіїтестівекспертивирішилиподивитися,щобудез"відмінниками"даноїперевірки,якщобар'єрпоставитиз бокупасажира.НесподіванодорестайлінговийToyota RAV4такийкраш-тестпроваливповністю,передає AutoUA.

Реклама

Автовиробники вже навчилися оперативно вносити корективи в конструкцію автомобілів з розрахунком на те, що IIHS розіб'є їх про мале перекриття з боку водія. Цей тест імітує поширений вид ДТП, коли автомобіль практично по дотичній зачіпає рухається на зустріч транспортний засіб, або нерухомий предмет – стовп, дерево тощо. Для експерименту були відібрані сім кросоверів, які раніше вже проходили перевірку і отримали від інституту вищу оцінку, це Hyundai Tucson (2016 м.р.), Buick Encore (2015 м.р.), Honda CR-V (2015 м.р. ), Mazda CX-5 (2015 м.р.), Nissan Rogue (X-Trail, 2014 м.р.), Subaru Forester (2014 м.р.) і вже згаданий Toyota RAV4 (2015 м.р.).

З усіх перерахованих моделей гідний результат зміг повторити тільки Tucson. Buick Encore, Honda CR-V і Mazda CX-5 удар з пасажирської сторони витримали з оцінкою "задовільно". Nissan Rogue і Subaru Forester пройшли повторну перевірку з оцінкою "гранично допустима", а антигероєм виявився Toyota RAV4 з вердиктом "погано". Чому автомобіль японської марки отримав таку низьку оцінку продемонстровано у відеозаписі. При ударі з пасажирської сторони максимальне зміщення елементів кузова в салон перевершило результат колишньої перевірки з боку водія на 33 сантиметри. У Nissan розбіжність склала 25.4 см.

ЯкпояснилифахівціIIHS,проблемаполягаєвтому,щоприпершомуневдаломукраш-тестізпоганимрезультатомавтовиробникипоспішаютьякнайшвидшеусунутипроблему.Прицьомудалеко неу всіхвипадкахзмінивконструкціїкузовароблятьсясиметричними."Цедужеважливийаспектзахистуводіяіпасажирів,якомупотрібноприділятибільшеуваги.У 2014 роціваваріяхзфронтальнимзіткненнямзагинулипонад 1600пасажирівнапередньомукріслі",-зазначиластаршийінженер-дослідникIIHSБеккіМюллер.

Порівняннярезультатівкраш-тестуToyota RAV42015прималомуперекриттізбоку водія(ліворуч)ізпасажирськоїсторони:

Реклама

ff195bbfc8473ebcbf4f868964926b13

В тренді
У яких банках дорожче здати долар: курс валют в ПриватБанку, Monobank та інших
Фото: PASCAL POCHARD-CASABIANCA/AFP via Getty Images

Улівійколонцірезультатиперевірокприударізбоку водія,праворуч-повторнітестизударомз бокупасажира.

З цієї причиниСтраховийінститутдорожньоїбезпекирозглядаєможливістьвключитифронтальнийкраш-тестзударом обнесмінаемиебар'єрзмалимперекриттямз бокупасажиравпрограмуобов'язковихперевірокбезпекиавтомобілів.Зміниможутьбутиприйнятів2017 році,атестивтакомувипадкупочнутьсяв2018 році.

Примітно,щокраш-тестизмалимперекриттямбулипредставленіщев2012 році,протедоцих пірне всіавтомобілівідшанованихвиробниківуспішноїхпроходять.УтравніцьогорокуIIHSопублікуваврезультатикраш-тестівамериканськихспорткарів:Chevrolet Camaro,Ford MustangіDodge Challenger.Оцінку"добре"врезультатіотримавлишеCamaro.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти