Німецький автоконцерн Volkswagen планує ребрендинг свого американського підрозділу – Volkswagen of America.
Про це повідомили 30 березня на сайті компанії.
Нову назву – Voltswagen of America – буде утворено від найменування одиниці вимірювання електричної напруги, вольта, не просто так. Таким чином компанія збирається зробити фокус на своїй прихильності виробництву електромобілів.
Саме ця назва використовуватиметься в рекламі, на сайті і в соцмережах американського підрозділу Volkswagen.
На додаток до цього електрокари цього виробника випускатимуть із новим логотипом – світло-блакитного кольору з написом Voltswagen, а машини з бензиновими двигунами випускатимуть з колишнім – синім і абревіатурою VW.
Офіційно ребрендинг компанії призначили на 3 травня.
А 29 березня у CNBC повідомили, що на сайті Volkswagen з'явилася публікація про зміну назви американського підрозділу, датована 29 квітня. Пізніше цю інформацію видалили з сайту.
Та врешті-решт представник Volkswagen заявив виданню The Wall Street Journal, що це виявилося лише маркетинговим ходом напередодні Дня дурня. Метою акції було привернути увагу до першого позашляховика-електрокара Volkswagen ID.4 в США.
"Ми не хотіли нікого ввести в оману. Все це просто маркетингова акція, щоб змусити людей говорити про ID.4", – сказав представник автовиробника.
Нагадаємо, минулого року про зміну логотипу оголосив інший німецький автовиробник – BMW.
Крім того, в 2020 році Nissan теж показав новий логотип своєї компанії, який не змінювався останні 20 років.