2014-й рік добігає кінця і вже можна визначити, які з автомобілів-новинок в нинішньому році можна вважати вдалими. Навіть з урахуванням кризи і спаду продажів. Критерій успішності простий і об'єктивний – обсяги продажів на українському ринку. Серед легкових автомобілів на українському ринку найбільша частина належить автомобілям B- і C-класів. За вартістю – основні обсяги припадають на авто середньої цінової категорії Volume (50%), і масові Low Cost (42%), передає AUTO-Consulting.
Серед найменших, в середній ціновій категорії A-клас Volume цілком успішним можна вважати дебют оновленого Hyundai i10. За обсягами продажів Hyundai i10 на першому місці в своєму сегменті.
В середньому ціновому сегменті B-класу Volume успішним виявився дебют нового Toyota Yaris.
В категорії B-high Volume успішно дебютувала Skoda Spaceback.
Більш, ніж успішним можна назвати і старт продажів бюджетного седана в категорії B-high Volume – Geely GC6. Це якісно нове покоління моделей китайської марки привернуло покупців вдалим співвідношенням ціна/якість.
Успішно дебютувала в середньому ціновому сегменті С-класу Volume красуня Mazda3.
У бюджетному ціновому сегменті класу С Low Cost покупці добре сприйняли оновлений Great Wall Voleex C30.
Вдалим став старт продажів оновленого Hyundai Elantra в сегменті C-high Volume.
А в преміальному сегменті D-клас Premium цілком успішним можна назвати дебют технічно революційного Infiniti Q50.
У середній ціновій категорії Е-класу позитивно була сприйнята оновлена Toyota Camry.
У дорогому сегменті Е-класу Premium + Luxury впевнено дебютувала оновлена Audi A7. Та й продажу Maserati Ghibli можна назвати успішними.
Серед автомобілів категорії B SUV найвдалішим став дебют кросовера Peugeot 2008.
Зовсім не погано дебютував новий Nissan Qashqai в середній ціновій категорії SUV С-класу Volume. Та й продажі нового Nissan X-Trail виглядають цілком переконливо.
Впевнено дебютував у нинішньому році й інший представник середньої цінової категорії С-класу Volume Suzuki SX4 New.
Серед преміальних SUV C-класу досить вдалим можна назвати дебют Mercedes-Benz GLА.
Добре пішов в середній ціновій категорії D SUV Volume великий Toyota Highlander. Можна вважати цілком успішним і дебют SsangYong Rexton W.
Серед автомобілів D SUV Premium до душі покупцям припали Lexus NX і Porsche Macan.
Серед великих E SUV Premium найвдалішим був дебют нової BMW X5. Не дивлячись на спад продажів у цілому по ринку, за 11 місяців 2014-го BMW X5 було продано більше, ніж за той же період минулого 2013-го року. Про іншу баварську новинку в цій же категорії BMW X6 поки говорити рано – вона тільки з'явилася в Україні.
Серед MPV найбільш популярні автомобілі В-класу (47%) і середньої цінової категорії Volume (97%).
Найуспішнішим тут можна вважати дебют оновленого KIA Soul в категорії B MPV Volume. А також Citroen C4 Picasso в категорії C MPV Volume.
Не дивлячись на непросту ситуацію, можна з оптимізмом констатувати, що як і раніше, хороші автомобілі знаходять своїх покупців.
Читайте також:
- ТОП-10 найбільш дешевих купе в Україні
- ТОП-10 міфів і помилок водіїв
- Названий найдешевший седан в Україні
- Названо 10 найкращих автомобілів в Україні
- ТОП-14 найбільш незвичайних автомобілів
- У Росії більше не буде нових автомобілів BMW
- Названі найпопулярніші автомобілі за версією Google
- ТОП-10 кращих спортивних концепт-карів 2014
- Ціни на авто підскочать ще вище
- ТОП-10 найбільш продаваних авто листопада