Стали відомімоделі,які найбільшевтрачають у вартостічерезкілька років післяексплуатації.Відповіднийрейтингбув складенийекспертамианалітичногоагентстваАвтостат.Експертивзяли заосновудані продажівнових легковихавтомобілів 2011 рокуі порівняли їх звказаним перелікомцін, за якимиавтомобілі пропонуютьсяна ринкув 2014 році,передаєАвто@Mail.Ru.
Як виявилося,більшевсіхза потенційноїпродаж свогоб /у автомобілявтрачаютьвласникиRenault Laguna(-44,6%відвартості новоїмашини вжечерезтрироки володіння),Jaguar XF(-42,7%),Cadillac CTS(-41,4%),атакожZaz Chance(-41,4%) іBMW7-ї серії(-41,1%).У десятку найбільш"невигідних"машинтакож увійшлиCitroen Berlingo VP(-40,4%),BMW5-ї серії(40,0%),Volvo S80(-39,6%),Land Rover Discovery(-39,5%) іAudi A3 (-39,0%).
Аосьнайбільшу вигодупривторинному продажіможутьотримативласникиRenault Sandero(втрата вартості- 14,9%).Так,в 2011році цюмодельоцінювалина ринку в426,4тис. рублів,атрироки по томуїї можна булопридбати на ринкуза362,9тис. рублів.Надругому місціпо вигодівиявилосяпридбанняHyundai Solaris- за три рокицямодельвтрачає15,9%.Натретьому -Hyundai Santa Fe(-16%).Четвертусходинку рейтингузаймаєVolkswagen Golf (-16,2%).ЗамикаєТОП-5лідерівVolkswagen Polo (-16,2%).Крімтого,до десятки рейтингунайвигіднішихавтомобілівувійшлиGreat Wall Hover H5(-16,9%), Honda CR-V (-16,9%),Volkswagen Amarok(-17,7%),Kia Soul(-18%) іNissan Note(-18,2%).
Експерти відзначають,що лідерствонайвигіднішихмоделейринку пояснюєтьсятим,що три роки томувиробникипрагнулиставитимінімальні цінипри запускув продажтогочи іншого автомобіля.Як наслідок,втрата вартостіза три рокитакож виявиласямінімальною.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше