Вантажівки-безпілотники виїдуть на автобани Німеччини. З 2019 року автомобілі, якими управляє штучний інтелект, вперше з'являться на маршруті Мюнхен – Нюрнберг.
Такі авто будуть відправлятися в рейс по дві машини. У першій за кермом все-таки буде водій, а ось другою буде управляти автопілот. Втім, заради безпеки за штучним інтелектом буде стежити людина, яка в разі необхідності зможе перехопити контроль над транспортним засобом.
Раніше повідомлялося, що Uber припинить тести безпілотних авто в американському штаті Арізона після смертельної ДТП за участю одного зі своїх самоврядних автомобілів. У той же час Uber планують відновити випробування в Піттсбурзі і Сан-Франциско, а також тестувати машини ближче до інженерних центрам для більшої безпеки.
А в Запоріжжі місцеві конструктори та програмісти розробили перший український безпілотний автомобіль, який може орієнтуватися не тільки на звичайній дорозі, але і на бездоріжжі. Комп'ютер автопілота поки розмістили в багажнику. За дорогою він стежить за допомогою відеокамер, радара і системи супутникової навігації. Під час руху безпілотник використовує електронні навігаційні карти і навіть їх удосконалює. А якщо карт немає – створює власні.
Читайте також:
- Водіям в Україні загрожує різке підвищення штрафів за непристебнуті ремені безпеки
- Штрафи та евакуатори: як зміняться правила паркування в Україні
- Жінки за кермом зроблять Саудівську Аравію ще багатшою – Bloomberg
- Україна потопає в автомотлоху: чому не працює утилізація машин
- Луценко жорстко пройшовся по митниці за "евробляхи"
- Відеофіксація порушень ПДР: коли чекати "листів щастя" і зменшення числа аварій