Які новинки кросоверів В-класу незабаром з'являться в Україні

28 червня 2016, 00:16

На українському авторинку не виключена зміна лідерів

Як повідомляє AUTO-Consulting, кросовери В-класу – найперспективніший і швидко зростаючий автомобільний сегмент в Україні. Крім того, тут найбільше новинок. Ще більше їх стане буквально в самий найближчий час. Тому, не виключена зміна лідерів.

Реклама

У травні 2016 р, в порівнянні з травнем минулого року, зростання продажів кросоверів В-класу склав 104%. А за перші 5 місяців 2016 го, в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року – цілих 155%. Для порівняння: за 5 місяців цього року зростання продажів в сегменті C SUV в порівнянні з аналогічним періодом 2015 го був 46%. А в D SUV – 36%.

1_24

Причин популярности и роста продаж в сегменте В SUV – несколько. Во-первых, это удобный городской формат транспорта, на котором можно перемещаться не только по асфальту. Во-вторых, — относительно доступные цены. В-третьих, — большое количество новинок, которые появились на нашем рынке в последнее время приходятся именно на B-SUV. Уже в самое ближайшее время ожидаются новые поступления.

Родоначальником этого класса принято считать Nissan Juke, хотя если разобраться, то впервые открыли этот сегмент именно в Украине в 1967 году. Формально подходит под его критерии и Lada 4×4 (в прошлом "Нива"), которая продается и по сей день. Но именно с появлением Nissan Juke возник рост спроса на такие авто и автопроизводители бросились разрабатывать все новые и новые кроссоверы.

Реклама

Сегодня новый Suzuki Vitara – лидер продаж среди новых моделей импортных кроссоверов в своем классе. Поэтому, можно утверждать, что возвращение Vitara прошло удачно. К классической философии этой модели добавились современные технологии. На выбор предлагаются два мотора – 1,6-литровый бензиновый мощностью 116 л.с. или 1,4-литровый 140-сильный бензиновый для версии Vitara S. Коробки передач – 5-ст МКПП или 6-ст АКПП. Привод – передний или полный. Тоже на выбор.

2_07

Ще одна новинка, яка користується популярністю – Renault Captur. Свого часу цей кросовер підкорив Європу. Але навіть не дивлячись на деяку затримку з виходом на український ринок, симпатичний французький "малюк" користується непоганим попитом. На вибір пропонується 2 мотора – 1,2-літровий бензиновий потужністю 115 к.с. або 1,5-літровий 90-сильний дизель. Трансмісії – тільки 6-ст автоматичні. Привід – тільки передній.

В тренді
Міст у Молдову і "золоті" огірки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ

Перевірений фордівський малюк EcoSport пропонується на вибір відразу з трьома моторами. 1,5-літровим бензиновим потужністю 112 к.с., бадьорим 1-літровим турбованим Ecoboost потужністю 125 к.с. або з економічним 1,5-літровим дизелем потужністю 90 к.с. Трансмісії – 5-ст механічні або 6-ст автоматичні. Привід – тільки передній.

3_08

Реклама

Передній привід і не дуже значний дорожній просвіт характерні і для Citroen C4 Cactus. Французи наполягають на тому, що Cactus – це кросовер. На вибір пропонується 2 мотора: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий потужністю 82 л.с. або 1,5-літровий 92-сильний дизель. Трансмісії – роботизовані 5- або 6-ступінчасті.

4_04

Серед доступних новинок – китайський Chery Tiggo 3. Він комплектується 1,6-літровий бензиновим мотором потужністю 126 к.с. КПП – поки тільки 5-ст механічна. Привід – тільки передній.

Чимало цікавих новинок буквально на підході до України. З нетерпінням вже найближчим часом чекаємо ще три корейських кроссовери В-класу. Це – SsangYong Tivoli, Hyundai Creta і KIA Niro. Hyundai Creta обіцяють презентувати цього літа. А SsangYong Tivoli – вже на початку липня. Так що, швидше за все, продажу кросоверів В-класу у нас в країні будуть і далі продовжувати рости.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти