Влітку на дорогах України автомобілів стає значно більше. Виїжджають так звані проліски – водії, які не ризикують їздити по непростим зимовим дорогам або просто бережуть автомобіль. Траси перевантажені, плюс з кожним може трапитися "річна" проблема автомобіліста. Їх, звичайно, в теплу пору в рази менше, ніж взимку, але немає водія, який би з ними не стикався.
Ми з'ясували у експертів – головного механіка автопарку ВНЗ "Національна академія управління" Олександра Іваненка і головного редактора автомобільного журналу Артема Кисельова, – чого варто очікувати на літній дорозі і як до цього підготуватися .
ГАРЯЧИЙ САЛОН: ПЕРЕГРІВ ВОДІЯ
Особливо в спеку салон автомобіля може сильно нагріватися . Навіть у авто , що стоїть в тіні і прихованого спеціальною плівкою . Що вже говорити про машину на парковці без захисту ! Гарячий салон небезпечний для водія : різкий перепад температур може викликати сильний стрибок тиску , запаморочення і навіть втрату свідомості . Це може статися не відразу , а після того , як ви рушить з місця . Багато автомобілістів зі стажем це не вважають проблемою , але саме влітку кількість нещасних випадків у зв'язку в перегрівом авто збільшується в рази .
Перш ніж сісти в машину , яка була на спеці , відкрийте всі двері : температура всередині салону і зовні повинна максимально вирівнятися . Це займе не більше 2-3 – х хвилин . Коли салон охолоне – увімкніть кондиціонер або відкрийте вікна під час руху . Заганяючи авто на парковку , якщо можливо , залиште злегка прочиненими пасажирські вікна : розкрити машину не вдасться , а ось дотримати баланс температур всередині і зовні буде простіше . Укрийте торпедо захисною шторкою ( від 50 грн ) : це також захистить і пластик , який псується від сонця .
КОНДЕР: ОНОВЛЮЄМО ХОЛОДОАГЕНТ
- Читайте також: Водіям в Україні загрожують нові перевірки на дорогах
МОШКИ, ПЛЯМИ І КИПЛЯЧИЙ РАДІАТОР
Мошкара, послід птахів і нектар квітучих дерев, а після їх плоди – біда всіх автомобілістів. Мошки настільки вкарбовуються в авто на швидкості, що відмивати їх доводиться спеціальним засобом. Послід птахів роз'їдає лакове покриття, і якщо довго його ігнорувати, на кузові можуть залишитися світлі сліди. Особливо це помітно на ненових машинах темного кольору. Нектар ж надійно заліплює кузов і теж віддирається насилу. У боротьбі з такими плямами головне – не запускати. Майте під рукою універсальний очищувач і суху ганчірку (набір від 40 грн). В бочок омивача краще залийте рідину з функцією "антимошки" (на ціну впливає некритично).
ЗАКИПАЮЧИЙ РАДІАТОР.З цією проблемою можуть зіткнутися власники старих автомобілів ( "Таврія", "Жигулі") або авто на так званих литовських номерах. В цьому випадку зупиніться (можна не глушити двигун, щоб різко його не охолоджувати), відкрийте капот і почекайте, поки впаде температура. Після заглушіть двигун, щоб охолов радіатор. Коли радіатор охолоне, залийте дистильовану воду і вирушайте на найближчу СТО, не перевищуючи 60 км / год. Причин закипання, як правило, три: нещільна кришка розширювального бачка, вихід з ладу термостата або поломка датчика вентилятора. Щоб радіатор працював надійно, його необхідно мити, особливо влітку: його грати забивають мошки, бруд, пил, і він погано охолоджує двигун.
КАМЕНІ З-ПІД КОЛІС В ЛОБОВЕ
Камені з-під коліс авто вилітають круглий рік. Але влітку ця проблема загострюється: багато машин і вантажівок з будівельними матеріалами, а камінці не прибиває ні дощ, ні сніг. Про те, що камінь може вилетіти і розбити лобове скло, потрібно пам'ятати особливо на трасах, де швидкість перевищує 80 км / год. Дотримуйтесь дистанції і намагайтеся об'їхати вантажівки, фури і пропустити джипи: з-під їх коліс камені вилітають особливо часто. Якщо ж скло розбилося, зупиняйтеся і викликайте евакуатор. При тріщині скиньте швидкість – щоб скло не розкололося, особливо якщо не триплекс.
Тріщина на лобовому. Часто може стати причиною аварії
УВАГА НА ШИНИ
У зв'язку зі спекою нагрівається не тільки автомобіль , але і повітря в шинах . Саме тому влітку досвідчені автомобілісти тиск в колесах трохи зменшують і регулярно його перевіряють . Справа в тому , що нагріту гуму , яка стикається з асфальтом , гаряче повітря всередині шин може просто розірвати , особливо на великій швидкості . Тому влітку перевіряйте тиск раз в 3-4 тижні . Зробити це можна на будь-якому шиномонтажі або заправці абсолютно безкоштовно .
Читайте також:
- Під Києвом в річці потонуло авто: водій загинув, намагаючись врятувати машину
- Під Києвом активізувалися викрадачі-"гурмани": полюють на "Фольксвагени"
- У Києві поліція влаштувала погоню за авто з вимкненими фарами
- Під Києвом сталася ДТП за участю пішохода, мотоцикліста і автомобіля
- У Києві сухе дерево розбило машину
- У Києві за добу згоріли три авто