Європа йде від дизеля: суд в Німеччині прийняв рішення, яке торкнеться мільйонів водіїв

28 лютого 2018, 04:16

Авторинок ЄС вже третій рік переживає наслідки "дизельгейту"

Федеральний адміністративний суд Німеччини визнав правомірними заборони місцевої влади на допуск дизельних автомобілів на територію великих міст. Такі заборони можуть вводитися для боротьби з забрудненням повітря, постановив суд.

Реклама

Раніше заборони були введені в Дюссельдорфі і Штутгарті, в зв'язку з чим було поставлено питання про їх відповідність закону. При цьому зараз в 70 великих містах Німеччини рівень оксиду азоту в повітрі перевищує встановлені в ЄС норми, в тому числі в Штутгарті – більш ніж удвічі, пише Financial Times.

"Заборони в цілому допустимі, їх можна реалізувати таким чином, щоб уникнути непропорційних наслідків", – заявив суддя Андреас Корбмахер.

За його словами, правила ЄС вимагають дотримання, і якщо немає інших заходів зупинити забруднення, то доведеться йти на заборони. Разом з тим Федеральний адміністративний суд зажадав, щоб Штутгарт і Дюссельдорф ретельно опрацювали документи про заборони допуску автомобілів в центр міста і представили їх суду.

Рішення адміністративного суду торкнеться мільйонів водіїв по всій Німеччині – на найбільшому авторинку Європи понад 12 млн легкових машин з дизельними двигунами.

Реклама

Головним противником заборони стала партія Християнсько-демократичний союз на чолі з Ангелою Меркель, котра вважала його загрозою для автомобільної індустрії.

В тренді
3 причини, чому переводити пенсіонерів на банківські картки – злочин

Після дізельгейта 2015 року популярність дизельних автомобілів в Європі різко знизилася. Експерти вважають, що за 10-25 років світ і зовсім відмовиться від машин на бензині і дизелі, перейшовши на електромобілі.

Через два місяці після визнання Volkswagen екологічна організація DUH через суд зажадала від влади Штутгарта і Дюссельдорфа ввести заборону на використання автомобілів з дизельними двигунами на міській території. Після введення заборон їх намагалися оскаржити в судах автовиробники і федеральні землі Баден-Вюрттемберг і Північний Рейн – Вестфалія.

Раніше через дизельгейт в ЄС посилили екологічні тести для автомобілів. "Скандал з вихлопом – дизельгейт – показав, що ми потребуємо більше незалежних випробуваннях автомобілів, більшому спостереженні за ринком і в можливості втручатися в разі зловживання. ...Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії", – заявили тоді в Єврокомісії.

Нагадаємо, в результаті ініційованих владою США у вересні 2015 року розслідувань Volkswagen змушений був визнати, що в усьому світі було продано 11 мільйонів автомобілів з програмним забезпеченням, що дозволяло маніпулювати тестами на відповідність моторів екологічним стандартам. Насправді вміст шкідливих речовин у вихлопах дизельних автомобілів VW в 40 разів перевищував допустимі норми. Скандал спровокував масове відкликання продукції концерну з ринку для усунення технічних фальсифікацій і привів до мільярдних компенсаційних виплат з боку VW споживачам у США. Згодом "дизельгейт" торкнувся й інших провідних німецьких автоконцернів.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти