Відлуння ДТП в Кривому Розі: влада вирішила зупинити жах на дорогах

21 квітня 2018, 07:09

Ігор Сєров Ігор Сєров

МВС вимагає підвищити штрафи. Експерти: потрібно оновити розмітку і додати копів на траси

Після страшної ДТП в Кривому Розі, яка стала найкривавішою з початку року, МВСзвернулосядопарламентузвимогоютерміноворозглянути"завис"законопроектпро посиленняпокараннядляпорушниківПДР.Покизаконне прийнятий,"Сегодня"розбиралася,щопотрібнозробитивпершучергу,щобхочякосьполіпшитиситуаціюзаварійністюнадорогах.

Що хочуть змінити

Реклама

Якповідомивпрес-центрМВС,документбувподанийщевкінціминулогороку,аледоцих пірнавіть небуврозглянутий профільнимкомітетомВР.Нагадаємо,вньомухочутьвразипіднятиштрафидляособливозліснихпорушників.Наприклад,пропонуютьв6разів(до 3400грн)піднятиштрафидлятих,хтоперевищуєдопустимушвидкістьбільшніжна50км/год,в13разів(до 3400грн)-длязникли з місцяДТП.

Крімтого,затакепорушенняпропонуютьпозбавлятиправнапівроку.Водіїв,якіне маютьправабутизакермомпевнихкатегорійтранспорту,вМВСпропонуютьштрафуватина10 200 грнзамість510грн.Атих,хторанішебувпозбавленийводійськихправ,алевсеодносівзакермо,хочутькаратиштрафомв20 400грнзамістьнинішніх510грн.УМВСнаводять статистику:задвапершихмісяці2018говкраїністалосятрохи більше21,5тис.ДТП,вякихпостраждалимайже4000 осіб.

Зникнення

Укомітетіз правового регулюванняправоохоронноїдіяльності"Сегодня"заявили,щодокументМВСвочіне бачили.

"Подобный вопрос ранее никто не поднимал. Документа в комитете нет: может быть, он и зарегистрирован, но еще нет вывода от научно-экспертного управления", — сказал нам первый замглавы комитета Николай Паламарчук.

АлевМВСвсеоднонаполягають,щодокументвжевРаді.

"Его просто "заволокитили", — заявил нам спикер МВД Артем Шевченко.

В першу чергу

Засловамиекспертів,щобзупинитижахнадорогах,крімпідвищенняштрафів,впершучергупотрібнозбільшитиприсутністькопівнатрасахівулицях-мовляв,вонипоганоконтролюютьрух,ігноруютьочевидніпорушення,іводіїбагатособідозволяють.Алевсамій дорожній поліції, яку, до речі, запустили тільки влітку минулого року, кажуть,щокадрівїмвистачає,аленарікаютьнанизькумотивацію.

"У нас зарплаты по 8 тыс. грн. Хватает мало на что. Нет даже приборов для измерения скорости", — пожаловался "Сегодня" командир одно из таких подразделений.

ТранспортнийекспертВолодимирКараваєввважає,щоважливозвернутиувагунамаршрутників:

"Нужно заставить перевозчиков не допускать перегруза маршруток и создать условия, чтобы пассажиры пристегивались. Но и существующие нормы не соблюдаются, потому что это мало кто контролирует".

Багатоавтотранспортнихпідприємств,наприкладвОдесі,вженавітьне чекаючиполіції,саміштрафуютьсвоїхводіївзарозмовипотелефонупід часїзди.

АтранспортнийекспертОлександрКавадодає,щоситуаціювиправлятьтакожбанальнооновленнярозміткиірозміщеннявдостатній кількостідорожніхзнаківнапішохіднихпереходахірозв'язках.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти