Що чекає український авторинок в 2015 році: думка імпортерів

Курс гривні стане основним визначальним фактором розвитку ринку в наступному році

Ситуація з курсом гривні, м'яко кажучи, не сприяє розвитку ринку. Але те, що чекає авторинок, імпортери прогнозували ще 3-4 місяці тому. Саме тоді робили замовлення на автомобілі, які приїдуть до нас наступного року. AUTO-Consulting з'ясував у основних операторів, які ж були їхні прогнози та очікування на наступний рік.

Девальвація гривні практично миттєво відбивається на авторинку. Цінники на авто не встигають переписувати, а покупців все складніше заманити в автосалон. Не сприяють зниженню цін і обмеження, введені Нацбанком при купівлі валюти. Імпортерам з кожним разом все важче формувати нове замовлення. При тому, що зарплати в країні не індексуються, автомобілі стають все більш недоступними для багатьох потенційних покупців. Але досвід показує, що не дивлячись на валютні коливання, продажу не зупиняються, тільки сегмент покупців змінюється.

Реклама

Ціни вже лякають навіть самих імпортерів

Як повідомила директор департаменту Mazda компанії "Авто Інтернешнл" Юлія Сивак, багато покупців відкладають покупку нового автомобіля (про що свідчить падіння ринку більш ніж на 50%) оскільки навіть при зниженні цін у валютному еквіваленті, ціна в гривні іноді лякає навіть самих імпортерів. Тому, прогнози як мінімум на 1-у половину 2015 не надто втішні.

На думку генерального директора "Укравтоваз" Ігоря Вознюка, як це не парадоксально, але в умовах кризи та фінансової нестабільності найбільше страждає саме Low cost сегмент, в якому і позиціонуються автомобілі Lada. Цей сегмент авторинку самий еластичний і найсильніше чутливий до зміни цін.

Реклама

Що ж будуть купувати за новими цінами?

Чи змінилися в існуючій ситуації смаки потенційних покупців? Звичайно – так. Тільки не у всіх це сталося за власним бажанням.

На думку Юлії Сивак, покупець середнього цінового сегмента, здатний зробити покупку нового автомобіля в 2015 р, швидше за все буде орієнтований на досить нову, але вже перевірену модель, або ж буде виловлювати спеціальні пропозиції (що навряд чи трапиться з абсолютними новинками).

Реклама

Також немає великих очікувань того, що частими особами будуть прийматися рішення про покупку другого автомобіля в сім'ю, швидше – заміна першого, а значить – автомобіль повинен бути в класі машин, що відповідають усім основним потребам родини. І при цьому бути максимально економічним, що більш ніж істотно при поточних цінах, як на бензин, так і на дизель, – вважає Юлія Сивак.

У потенційних покупців автомобілів Audi смаки залишилися колишніми. Як повідомили в компанії "Порше Україна", клієнти Audi – це люди, які знають толк у високих технологіях і стилі. Для них велике значення мають витончений дизайн, прогресивність, інноваційність технологій, універсальна спортивність і, звичайно, ж преміальність. Головні цінності клієнтів при виборі автомобіля залишаються незмінними: спортивність, прогресивність, витонченість. Кожен клієнт Audi повинен відчувати своє лідерство на дорозі і в житті.

Як будуть просувати нові моделі

Виходячи з таких реалій, на думку генерального директора "Укравтоваз" Ігоря Вознюка, 2015 рік стане найважчим в історії автобізнесу в Україні і головна мета – вижити і максимально зберегти дилерську мережу. В умовах скорочення рекламних бюджетів будуть використовуватися тільки найбільш ефективні методи просування нових моделей і, насамперед, інтернет і соціальні мережі.

Як повідомили в компанії "Хонда Україна", звичайно, політика просування нової моделі на ринку, насамперед, залежить від самої моделі і від того, яке місце вона займає в модельній лінійці бренду. Однак, в умовах, що склалися доводиться оптимізувати витрати і використовувати канали комунікації, націлені безпосередньо на цільових споживачів.

Стратегія просування автомобілів Audi, як повідомили в компанії "Порше Україна", за останній рік вже змінилася. У сформованій ситуації в країні набір стандартних маркетингових інструментів для просування нових моделей, який був ефективним раніше, не може забезпечити колишньої результативності. Тому, в умовах сьогодення знижених бюджетів та настороженого настрої населення, рекламодавці дуже ретельно обмірковують доцільність якого-небудь рекламного повідомлення. У той же час Audi і раніше продовжує демонструвати потенційним клієнтам переваги преміальних технологій. Тут обирають нестандартні методи комунікації, які є найбільш цікавими для клієнтів і підкреслюють їх ексклюзивні можливості.

Наприклад, зимові тест-драйви в Карпатах або роад-шоу на яскравих кабріолетах. Все робиться для того, щоб клієнти звикли отримувати незабутні враження від кожної комунікації з Audi.

А ось принципи просування автомобілів бренду Volkswagen, як повідомили в компанії "Порше Україна", – навряд чи кардинально зміняться. Навпаки, команда легкових автомобілів Volkswagen і далі буде робити все можливе, щоб збільшити цінність моделей-новинок для Клієнта, шляхом створення спеціальних пакетів опцій "LIFE", які відмінно зарекомендували себе в поточному році майже на всьому модельному ряді легкових автомобілів Volkswagen.

Просування автомобілів марки SEAT, з точки зору маркетингової комунікації, поміняється з площини класичного маркетингу в площину продуктивного маркетингу. У компанії "Порше Україна" повідомили, що в 2015-му планується запропонувати українським шанувальникам SEAT більш широку гаму економічних дизельних двигунів, привабливі умови фінансування від "Порше Фінанс Груп" і максимально лояльне ціноутворення, як для автомобільного бренду з німецькою якістю концерну Vоlkswagen і своїм неповторним іспанським дизайном. Важливим чинником просування буде також політика післяпродажного обслуговування, підвищення якості сервісу... І ще один сюрприз, який порадує всіх покупців SEAT в 2015 році? – інтригує дистриб'ютор.

У "НІКО Україна" вважають, що ситуація в країні сильно впливає на продажі, а продажі в свою чергу визначають межі маркетингового бюджету. Тому в даній ситуації для просування нових моделей будуть використовуватися тільки найбільш ефективні канали комунікації.

Прогноз ринку

Про те, що ринок буде, швидше за все, падати, оскільки об'єктивних причин для його стабілізації, а тим більше зростання – поки немає здогадуються всі. Питання в тому, наскільки він впаде?

Як повідомив генеральний директор "Укравтоваз" Ігор Вознюк, він прогнозує в 2015-му подальше падіння обсягів продажів на українському ринку до рівня 70 тис. шт.

За словами директора з маркетингу Групи компаній "АІС" Сергій Боровик, за прогнозами компанії, в 2015 р ринок буде в межах 57-70 тис. нових легкових автомобілів.

У "Хонда Україна" оцінюють власні продажі в 2015 році до 1000 автомобілів, включаючи продажі Acura.

З оптимізмом дивляться в майбутній рік трейдери Volkswagen. Як повідомили в "Порше Україна", завдяки виводу на ринок України оновлених моделей Polo Sedan, Jetta, а також абсолютно нового покоління моделей Volkswagen Passat Sedan/Variant і Touran, Volkswagen планує не лише зберегти свої позиції на ринку, але й істотно збільшити свою частку у відповідних сегментах ринку легкових автомобілів України.

Так само оптимістично налаштовані і в SEAT. За два роки перебування на українському ринку, не дивлячись на гостру політико-економічну обстановку, SEAT збільшив свою ринкову частку вдвічі і продовжує нарощувати свої обсяги. На 2015 рік в наших планах ще більше зміцнити свої позиції.

Але самий оптимістичний прогноз на майбутній рік повідомив директор департаменту маркетингу і реклами НІКО Менеджмент Ярослав Вовк. За його розрахунками, прогноз продажів на 2015 рік коливається в межах 80-100 тисяч авто в залежності від ситуації в країні.

На жаль, ніхто не ризикує спрогнозувати курс гривні в 2015-му. Судячи з усього, незалежно від маркетингових та рекламних стратегій імпортерів і дилерів, він (курс) і стане основним визначальним фактором розвитку ринку в наступному році.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63729.45

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3048.55

Litecoin (LTC)

82.74

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти