Що залишилося від заводу ЛАЗ: напівзруйновані цехи і вибиті шибки

7 квітня 2015, 05:05

Приміщення автозаводу виставили на аукціон

Реклама

Про те, що Львівського автозаводу фізично не існує, подейкували вже давно. Останній раз колишній флагман автобусного виробництва масово випускав машини під Євро-2012. Журналісти побували в колишніх цехах ЛАЗу на вулиці Стрийській, 45. Саме тут колись випустили 365 тис. автобусів – найбільше число з усіх автобусних заводів колишнього СРСР, передає Гал-info.

Зараз в цехах немає і натяку на обладнання – все зрізано і вивезено. У минулі роки завод щороку виробляв 14600 автобусів, тут же було і виробництво гідротрансформаторних коробок передач і багатьох комплектуючих. Зараз – тільки порожні стіни і вибиті вікна.

Приміщення ЛАЗу виставили на продаж на аукціоні, який відбудеться 15 квітня, якщо до 11 квітня надійдуть заявки від бажаючих. За колишні цехи ЛАЗу загальною площею 19821 м2 хочуть отримати 29 742 150 гривень. Інформація про аукціон оприлюднена в системі електронних торгів арештованим майном. Тобто ЛАЗ продають з молотка як нерухомість.

Крах ЛАЗу почався в 2001 році, коли Фонд Держмайна продав 70,41% акцій підприємства українсько-російському СП "Сил-Авто". Не дивлячись на неодноразові звернення львівських депутатів до Кабміну із закликом повернути ЛАЗ у держвласність, підприємству дали померти, вивезти все обладнання і розпродати залишки ліквідного майна. Далі активи були поділені між різними ТОВ і за різними схемами "попливли". Львівські депутати давно били на сполох, але в запалі політичної боротьби їх не чули. до речі, останній раз їх не чула і нинішня влада. Буквально 20 січня 2015 г депутати вкотре прийняли звернення до Кабміну, Генпрокуратури і Президента із закликом врятувати Львівський автобусний завод. Але... вже і повертати у держвласність нічого.

Реклама

Нинішній аукціон з розпродажу об'єктів нерухомості, серед яких ливарний цех, бетонно-розчинний вузол, ремонтно-механічний цех, компресорна і заготівельна ділянки, цех механообробки і деревообробки – всі ці активи раніше належали ТОВ "Львівський автобусний завод".

В тренді
Цифра дня. Пенсії колишніх суддів удвадцятеро більші, аніж у пересічного українця

Навіть побіжного погляду на фото достатньо, щоб зрозуміти: виробництво автобусів в повному обсязі там уже ніколи не відродити. Швидше за все землю куплять для девелоперських проектів. А в Україні стало на одного автобусного виробника менше.

Принаймні повномасштабне виробництво автобусів ЛАЗ Україна вже втратила.

Як повідомлялося раніше, нинішній власник ЛАЗу Ігор Чуркін повідомив, що переніс виробництво в Дніпродзержинськ, де і планує відродити випуск автобусів. Тільки вже давно не чути новин з Дніпродзержинська. А зі Львова їх тепер уже й нема чого чекати. Залишилися тільки фотографії ...

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти