Нещодавно Верховна Рада прийняла законопроект №3251 про зниження ставок акцизного збору. Документ, який успішно пройшов два читання у парламенті, поки "завис" у стінах ВР. Причина – зареєстрований проект постанови про скасування результатів голосування за №3251, мотивований порушенням окремих норм Регламенту ВР, передає Auto ria.
Наявність цього проекту постанови не дає можливості підписати закон чолі ВР і передати його на підпис президенту. А ще має відбутися комітет, який винесе вердикт – були зафіксовані порушення Регламенту чи ні.
Поки автомобільне суспільство очікує продовження історії з законопроектом №3251, як нікого символічної події, представники громадської організації "Завтра" вирішили провести зустріч з нардепами у формі круглого столу.

Круглий стіл відбувся 10 червня, і всі запрошені нардепи, і не тільки вони, взяли в ньому участь. Були присутні народні депутати: Оксана Юринець, Ярослав і Богдан Дубиневичі і автор законопроекту №3251 Роберт Горват. Також були представники Львівської та Закарпатської ДФС, Держприкордонслужби. Основна тема зустрічі – обговорення питань, що стосуються "транзитних" автомобілів і ситуації на ринку уживаних транспортних засобів.
Зупинимося на ключових моментах заходи. Одне з рішень, хоч воно, ймовірно, сумнівне з точки зору мешканців не прикордонних районів, – "податкова амністія" автомобілів, які тривалий час знаходяться в "вічному транзиті". Запропоновано створити законопроект, який дозволив би "розмитнити" такі авто за ставками акцизного збору, зазначеним в з/п №3251, але без урахування відповідності ТС вимогам Євро-5.
Звичайно ж, обговорювався і законопроект №3251. Документ, навіть з урахуванням того, що його дія тимчасова, на думку учасників круглого столу, повинен стати першим кроком до зменшення податкового тиску на імпортні автомобілі з пробігом. Далі будуть створюватися нові законодавчі ініціативи, які могли б відстрочити введення на початку 2018 року норм Євро-6, а також зафіксувати знижені ставки акцизу і зняти обмеження на "пригін", які зараз включені в з/п №3251.
Як зазначається, за останні 10 або навіть 20 років в Україні податки на імпорт автомобілів тільки збільшувалися, за рідкісним винятком скасування "податків на податок", таких як додатковий імпортний збір або спецмито. Перехід від розмов з тими, хто може тільки "заспокоювати і обіцяти" до діалогу з тим, хто дійсно може вплинути на ситуацію з "залізною завісою "розмитнення" – чи не єдиний практичний шлях наблизитися до європейських цін на б/у автомобілі, ну і одночасно віддалитися від цін на авто на Кубі... А якщо нічого не змінювати, то з середнім віком українського автопарку, що перевалив за позначку в 21 рік, справи насправді можуть піти, як на Острові Свободи. Тільки мальовничих пейзажів з пальмами не буде, а ось якихось Пежо-206 за $91 000 – хоч греблю гати.
Читайте також:
- У Києві пройде ретропарад автомобілів і мотоциклів
- Глава ВААІД назвав 7 головних недоліків нового техогляду в Україні
- П'яний водій отримав рекордно суворе покарання
- Чому в Україні не роблять дешевих іномарок
- Серед світових автогігантів сталася ще одна гучна відставка
- Porsche 918 Spyder, вартістю 1,7 млн доларів, викрали прямо з салону
- Скільки і якого алкоголю можна випити водієві в Україні, щоб не перевищити норму
- Чудеса інженерії: коня запрягли в легковик
- Український "АвтоКрАЗ" готовий підкорювати Францію
- Названо найпопулярніший автомобіль у світі за всю історію
- По Україні масово їздять автомобілі-вбивці – нардеп
- 17 доріг світу, які найбільше зачаровують
- Кому не варто побоюватися камер автофотофіксації на дорогах
- Хакери знайшли спосіб, як легко і швидко викрасти Mitsubishi Outlander