Більшість середньорозмірних кросоверів провалила краш-тест в США

15 травня 2015, 04:09

Випробування проводив Американський страховий інститут дорожньої безпеки

Американський страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів краш-тести семи середньорозмірних кросоверів: Nissan Murano, Ford Flex, Jeep Wrangler, Hyundai Santa Fe, Jeep Cherokee, Dodge Durango і Dodge Jorney. За результатами випробувань тільки дві моделі отримали максимальні оцінки. Безпеку одного автомобіля оцінили на "задовільно", а решта кросоверів отримала вкрай низькі оцінки.

Реклама

Кращі оцінки з тих моделей, які були протестовані, отримали Nissan Murano і Jeep Wrangler. Експерти IIHS присудили японському кросоверу високі бали за хорошу роботу систем безпеки. У Jeep Wrangler, який отримав в краш-тесті "добре", організатори випробувань відзначили жорстку структуру кузова. В результаті фронтального удару кузов Wrangler деформувався не так сильно, як у інших моделей, що брали участь в тесті.

Задовільну оцінку отримав Ford Flex. Найбільш слабким місцем американського кросовера став якраз кузов, який був істотно деформований внаслідок удару з частковим перекриттям. Hyundai Santa Fe, Jeep Cherokee і Dodge Durango за результатами випробувань отримали низькі оцінки. Найгірший бал – у Dodge Journey.

В тренді
Нервозність на ринку. Чому бензину і дизпальному загрожує нове зростання цін

Нагадаємо, в листопаді минулого року Американський страховий інститут дорожньої безпеки провів серію краш-тестів мінівенів: Nissan Quest, Chrysler Town&Country і Honda Odissey. За результатами випробувань тільки одна модель продемонструвала прийнятний результат.

Відзначимо, фронтальний удар об жорсткий бар'єр з 25-процентним перекриттям IIHS ввів в 2012 році, так як в США на подібні зіткнення припадала чверть смертельних випадків у ДТП. Уже в першій серії оновлених тестів багато седанів, що показували ідеальну безпеку при фронтальному ударі з 40-процентним перекриттям на тій же швидкості (64 км/год), нове випробування не витримали. Справа в тому, що такий удар припадав не так на елементи кузова, що поглинають і оптимально розподіляють енергію зіткнення, а на колесо. Через те, що автомобіль розвертало, голова манекена, який знаходився на водійському місці, злітала з подушки безпеки. Багатьом виробникам довелося спішно допрацьовувати силову структуру своїх машин.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти