Авторинок в Україні скоротився вдвічі

5 грудня 2014, 04:05

Продаж авто впав

Споживча активність на українському ринку нових легкових автомобілів залишається вкрай низькою. Як повідомляє "Укравтопром", в останній місяць осені в Україні номера отримали 6802 нових легкових автомобілі, що всього на 15% в більшу сторону відрізняється від підсумку попереднього місяця. При цьому розрив з показником минулого року залишається дуже великим. У порівнянні з листопадом 2013 ринок скоротився в 2,3 рази.

Реклама

Масовий вихід з ринку споживачів автомобілів економ класу все більше міняє структуру продажів.

Листопадова версія п'ятірки лідерів ринку нових легкових автомобілів виглядає наступним чином:

В тренді
Закони для МВФ і подорожчання горілки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
  • На першому місці закріпилася японська марка Toyota. Попит на цей бренд в порівнянні з жовтнем збільшився на 19% і зафіксований на позначці 836 авто.
  • На другу сходинку рейтингу піднявся Ford з результатом 474 авто., який займав як минулого місяця, так і рік тому всього лише 9 сходинку з показниками 276 і 767 проданих авто відповідно.
  • Бронза листопада дісталася Nissan – 410 шт. (+ 24% до жовтня 2014 і -37% до листопада 2013). При цьому в жовтні ця марка займала лише 6 сходинку рейтингу, а рік тому 10 місце.
  • На четверте місце, з третього в жовтні, опустилася французька марка Renault з результатом 399 шт. (+ 0,5% до жовтня 2014 і -61% до листопада 2013).
  • Замикає ТОП-5 листопада український бренд ЗАЗ, попит на який знизився щодо попереднього місяця на 6%, а в порівнянні з листопадом минулого року – на 74% і склав 387 автомобілів.

Нагадаємо, в 2014 році ринок нових автомобілів в Україні, якщо і не зазнав краху, то отримав один з найсерйозніших ударів за всю свою історію.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти