Жорсткі вимоги до банківської реклами перенесуть: деталі

13 лютого 2020, 05:50
Нацбанк вирішив дати додатковий час банкам для адаптації до нових правил з реклами

/ Фото: Анастасія Лесик, Сьогодні

Національний банк дав фінансовим установам додатковий час на адаптацію до нових вимог щодо розкриття інформації про послуги на сайтах і в рекламі.

Вимоги до банків запрацюють з 2-го червня 2020 року, хоча раніше передбачалося, що нові правила набудуть чинності з 2-го березня.

Реклама

До травня Нацбанк спільно з банками відпрацюють вимоги, щоб з червня споживачі могли легко отримувати від фінансових установ вичерпну, прозору і зрозумілу інформацію про банківські послуги.

"У червні на сайтах банків і в їхній рекламі має з'явитися достовірна, правдива, актуальна і повна інформація про послуги, їхню вартість, умови отримання та ризики. Це дозволить споживачеві приймати дійсно виважені фінансові рішення", – пояснили в пресслужбі НБУ.

Профільний підрозділ Нацбанку – Управління захисту споживачів фінансових послуг – з 2-го червня 2020 року почне здійснювати щоденний моніторинг веб-сайтів та реклами банків і контролювати дотримання вимог до розкриття інформації. За порушення правил банки будуть оштрафовані на 300-600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (зараз – 5100 – 10 200 гривень) за кожен випадок.

Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що уряд скасував зобов'язання зачитувати номер ліцензій та інших даних в радіорекламідля банків, страхових і будівельних компаній, починаючи з 2020 року.

Також ми повідомляли про те, що 2019 року обсяг проблемних кредитів в українських банкахвперше за останні роки знизився нижче рівня 50% і на 1 січня 2020 року склав 48,4%.

Новини "Сьогодні" провели експеримент і вирушили отримувати дешевий кредит разом із підприємцем:

Реклама