Заміна скандальних подушок безпеки Takata затягнеться на роки

5 червня 2015, 04:08
Після заміни подушок безпеки дефект може проявитися знову

Проблеми "Таката" вирішаться нескоро. Фото: autoua.net

Найбільший в історії світового автопрому відкликання автомобілів через дефектні подушок безпеки Takata може стати ще й самим довгим. Виробники продовжують знаходити моделі з несправним обладнанням і, незважаючи на об'єднані зусилля, досі не знають масштабів проблеми. Посилює ситуацію те, що точна причина несправності досі не встановлена і в майбутньому автомобілі можуть відправити на повторний відгук, пише autoua.net.

Проблемою з подушками безпеки Takata вже перейнялися не лише представники автопрому і американські контролюючі органи, але і Конгрес США. Напередодні, перед спеціальною комісією американських законодавців виступив новий глава Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) Марк Розкінд. Він заявив, що автопром США зіткнувся з безпрецедентним за масштабом відкликанням, що об'єднує понад 34 млн автомобілів від 11 виробників. З урахуванням того, що єдиної бази даних як і раніше немає, визначити тривалість і вартість сервісної кампанії на даний момент неможливо.

Реклама

"Якщо хтось говорить вам, що у нього є графік дії, то він не знає, про що говорить. Ми дуже сподіваємося, що до осені зможемо скласти приблизний план відзивної кампанії, а ремонт автомобілів неминуче розтягнеться на довгі роки", – сказав конгресменам Розкінд.

Невтішні прогнози глави NHTSA підтвердив віце-президент Takata Кевін Кеннеді, який став першим представником компанії, який виступив з коментарем про подушках безпеки за останні погода. Він повідомив, що на сьогоднішній день можливості японського виробника комплектуючих дозволяють випускати не більше 740 тисяч еірбегов на місяць і лише до осені продуктивність зросте до 1 млн. од/міс.

Крім того віяснілось, що в деяких з раніше замінених подушок безпеки виявився аналогічний дефект, через який пристрій може спрацювати без причини і вибухнути. Відомо, що подушки починають діяти внаслідок корозії пиропатрона, проте причина руйнування матеріалу поки остаточно не встановлена. За однією з версій, корозія виникає через хімічної активності азотнокислого амонію, одного з базових компонентів вибухової речовини. "Таката" як і раніше використовує його в пиропатронах подушок безпеки, але планує замінити його на нітрат гуанідину.

Реклама

Відзначимо, по всьому світу проходить відкликання автомобілів укомплектованих подушками безпеки. Кампанія відкликання торкнеться десятків мільйонів авто.