Zadarma запускає безкоштовний сервіс мовної аналітики

21 грудня 2020, 16:26
Контроль за якістю роботи контакт-центру та відділу продажів можна автоматизувати

Все завдяки новому інструменту мовної аналітики від сервісу хмарної телефонії Zadarma.

Принцип роботи простий – запис розмови автоматично переводиться в текст, з яким потім можна працювати. В автоматичному режимі можна аналізувати по заданих параметрах. Наприклад, швидкість мовлення, мовчання і паузи в розмові. Все для більш ніж п'ятдесяти мов. На додаток до цього аналізувати запис можна за допомогою створених вами словників.

Як приклад – вам важлива чистота мови у спілкуванні з клієнтами, і ви дуже уважно відстежуєте використання слів-паразитів. Ви можете налаштувати словник із ключовими словами, і в разі, коли система виявить вживання цих слів – ви отримаєте повідомлення в особистому кабінеті і зможете прослухати цей дзвінок.

Варто відразу зазначити, що платити потрібно буде тільки за фактом розпізнавання. Скільки хвилин треба було – стільки й оплатили. При використанні віртуальної АТС від Zadarma ви можете добитися максимальної економії. Оренда віртуальних номерів, вихідні дзвінки та розпізнавання голосу – те, що вимагає оплати. А маршрутизація дзвінків, інтерактивне меню IVR і інші корисні функції АТС – безкоштовно.

Але на цьому економія не закінчується. Ви можете вибрати один із декількох тарифних планів – Стандарт, Офіс або Корпорація. До 15 січня 2021 року в кожен з тарифів включені розширені безкоштовні хвилини для розпізнавання. Стандарт – 100 хвилин розпізнавання, Офіс – 500 хвилин, Корпорація – 1000 хвилин для безкоштовного розпізнавання.

Про інші акції ви можете дізнатися тут.