Вишивка 18 століття і козацькі обереги: українські меблі підкорюють міжнародні виставки

22 січня 2020, 20:50
Меблевики знайшли спосіб перетворити вишиванку на останній писк інтер'єрної моди

Незвичайна меблі – з порталами, дивними текстурами й українськими орнаментами. Такими ідеями будуть дивувати на світових виставках в Парижі й Нью-Йорку українські меблевики. Чим вони унікальні?

Не тільки на тілі, а й в інтер'єрі – українські меблевики довели, що нашу вишиванку можна зробити частиною повсякденного життя.

Реклама

"Це виявилося не так легко, тому що сама по собі вишиванка – вона насичена. І коли ми робили її, розмальовували в кольорах, ми розуміли, що це дуже строкато виходить", – розповідає мебляр Андрій Руденко.

Тому ретельно підбирають кольори і візерунки. А нові ідеї шукають в музеях. І знаходять. Наприклад, вишивку 18 століття або старий козацький орнамент-оберіг. Тепер прагнуть популяризувати їх у світі.

"Людям, які живуть в Канаді, де, ми знаємо, дуже велика діаспора українська, та ж Іспанія ... Трішечки цим людям залишити, трішечки їм дати своєї України", – пояснює Андрій.

Вирізають орнаменти за допомогою високоточного обладнання. А разом з патріотичними меблями створюють і зовсім незвичайні. Наприклад, як двері в Нарнію. Шафа, як нібито вхід в інший вимір. А коли відкриваємо – перетворюється на звичайне дзеркало. Таким чином майстри хочуть вийти за межі й передати емоції. І гідно представляти Україну на світових виставках.

"Дві колекції, які ми збираємося показати. Є пропозиція і зі Штатів, є пропозиція і з Франції. Ми показували колекцію світових дизайнерів. І вони про нас відгукуються і говорять, що ця колекція, можливо, буде користуватися великим попитом за кордоном", – розповідає мебляр Борис Пилипенко.

Пориста текстура і надщерблені краї вдало вписуються в сучасний інтер'єр. А на виставках такі меблі точно привертють увагу.

Реклама

А раніше новини "Сьогодні" писали про новий тренд в Україні: українці закуповують меблі в інтернеті. У нас навіть з'явилися свої "сезони полювання на б/у". Популярним серед українців стало закуповувати вживані не тільки, наприклад, одяг або інший текстиль, але навіть великогабаритну техніку або меблі.