Виграють усі: Uber збирається запропонувати клієнтам пересісти на велосипеди

27 серпня 2018, 01:45
Компанія 2017 року втратила 4,5 млрд доларів

Фото: Fernando Oda / Flickr

Американська компанія Uber планує змінити свою довгострокову стратегію розвитку, розпочавши частіше пропонувати своїм клієнтам користуватися для поїздок не тільки автомобілями, але також електричними самокатами, велосипедами і громадським транспортом. Про це заявив генеральний директор Uber Дара Хосроушахі, інтерв'ю з якою в неділю ввечері було опубліковано на сайті британської газети "Таймс", – передає ТАСС.

На її думку, в найближчому майбутньому це може призвести до подальших збитків для Uber, яка 2017 року втратила 4,5 млрд доларів, проте в перспективі компанія, і не тільки вона, від цього виграє. Незважаючи на рекордні для компанії збитки минулого року, 2019 року Uber планує вийти на IPO (первинне публічне розміщення акцій).

Реклама

"Верх неефективності – це коли в годину пік шматок металу, що важить тонну, везе одну людину якісь 10 кварталів, – сказав виданню Хосроушахі. – У нас є можливість впливати на поведінку таким чином, що наші користувачі тільки виграють. Виграють і міста. У короткостроковій перспективі можливо ми не виграємо фінансово, але, якщо мислити стратегічно, на довгу перспективу, то, думаю, це якраз те, що нам потрібно".

На її думку, клієнтам компанії буде дешевше й зручніше взяти велосипед або самокат в одному з численних вуличних пунктів прокату, щоб проїхати незначну відстань в годину пік, а в якихось випадках додаток Uber підкаже як саме скористатися міським громадським транспортом, якщо саме такий варіант буде оптимальним . Водночас маршрути водіїв, які співпрацюють з Uber, в середньому стануть довшими, а значить вони більше зароблять на таких поїздках. Крім того Uber розраховує значно розширити свою клієнтську базу, навіть якщо це загрожує компанії тимчасовим зниженням прибутків. Примітно, що своїм основним конкурентом компанія вважає автовласників.

Хосроушахі, яка раніше обіймала посаду генерального директора компанії Expedia ("Ікспедіа"), що спеціалізується на бронюванні авіаквитків і готелів, прийшла в Uber минулого року. Незабаром після цього Uber за 200 млн доларів придбала компанію Jump ("Джамп"), яка надає послуги байкшерінга – спільного прокату велосипедів у місті. Червоні електровелосипеди компанії можна взяти в прокат у 8 мегаполісах США, включаючи Нью-Йорк і Вашингтон, а незабаром сервіс повинні запустити в Берліні. Подолавши запланований маршрут велосипед необхідно здати на найближчу стоянку, де ним зможе скористатися інша особа.

Реклама

Після цього Uber також уклала угоди з компанією Lime ("Лайм"), яка пропонує в оренду електричні самокати, і лондонською Masabi ("Масаба") – розробником універсальних програм для здійснення безконтактних платежів на різних видах громадського транспорту.

Раніше топ-менеджер Uber назвала стиль роботи Маска антинауковим та застарілим.

Також ми писали, що Uber в Україні змінив правила для водіїв.