Vodafone не буде власником МТС

16 жовтня 2015, 10:37
У британській компанії спростували чутки про входження в капітал російського оператора

МТС залишиться у колишніх власників. Фото: inforesist.org

Телекомунікаційна компанія Vodafone не купувала частку в українському операторі "МТС Україна", повідомив директор Vodafone з розвитку партнерських ринків Стефано Гастаут.

"Ця угода не стосується входу в капітал, це розширене угода передбачає використання бренду і нових послуг", – повідомив він.

Реклама

Гастаут зазначив, що фінансові питання та інші подробиці угоди не розкриваються.

Нагадаємо, глава наглядової ради компанії "МТС Україна" Рон Зоммер оголосив про угоду з оператором Vodafone. Обидві компанії домовилися про франшизу – МТС на комісійних умовах зможе використовувати бренд Vodafone для роботи в Україні.

Співпраця МТС і Vodafone почалося ще в 2008 році, коли компанії підписали угоду про стратегічне партнерство. Тоді російський мобільний оператор отримав доступ до продуктів і маркетингових розробок британської компанії. Обидві сторони категорично заперечували припущення про подальше зближення – наприклад, про вихід бренду Vodafone на ринки пострадянських держав. Події останніх двох років змусили російську МТС звернутися до свого британського партнера і відмовитися від свого бренду в Україні.

Реклама

Формально вихід Vodafone на український ринок почався у вересні-2015, коли компанія зареєструвала в Україні торговий знак свого сервісу мобільних платежів M-Pesa, яка дозволяє користувачам вносити / знімати кошти, здійснювати грошові перекази, оплачувати товари і послуги за допомогою мобільних телефонів і смартфонів.

Весь минулий рік "МТС Україна" втрачала абонентів: якщо в березні їх було 21,7 млн, то в кінці грудня – 20,2 млн. Частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37% до 34%, а відтік збільшився з 6,2% в I кварталі до 34,2% в IV кварталі. МТС пояснювала це анексією Криму Росією і складною ситуацією на сході України. З 1,3 млн абонентів, яких українська МТС втратила в минулому році, близько 1 млн – кримчани; інші втрати – результат різних факторів, у тому числі, можливо, і сприйняття марки.

Нещодавно ребрендинг в Україні провів "Київстар" – сестринська компанія російського "Вимпелкому" (обидва входять в Vimpelcom Ltd.). У травні +2015 він представив новий логотип жовто-блакитного кольору.