"У всьому винен Алі": у роботі ПриватБанку стався масштабний збій

11 листопада 2019, 21:45
Користувачі протягом дня скаржилися, що не можуть оплатити покупки

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

У роботі ПриватБанку в понеділок, 11 листопада, стався збій: клієнти масово скаржилися на неможливість оплатити покупку в "Приват24" і картою.

У самій банківській установі пояснили проблеми з оплатою розпродажами на AliExpress. Раніше ми повідомили, що Україна стала другою в світі за зростанням числа замовлень на цьому віртуальному торговельному майданчику.

Реклама

"Приват" висів. Я мало не народила їжака, намагаючись розрахуватися через електронний банкінг. Навіть зайти в систему не виходило... Їхнє пояснення: коротше, в усьому винен Алі, хоч в шаманський бубон бий", – написала одна з користувачів сервісу.

Реклама

"Не звик скаржитися, але це вже нахабство, ПриватБанку. Минулого тижня не працював застосунок "Приват24", сьогодні не можна розрахуватися карткою. Що далі? Телефоную на 3700. Там кажуть, що до завтра не користуйтеся картою (мають на увазі не оплачувати картою). На моє запитання, як оплатити покупки, консультант говорить: "Знімайте гроші в банкоматі", – розповів інший користувач.

Реклама

У відповідь у пресслужбі банку повідомили: у зв'язку з початком розпродажу на AliExpress зафіксоване значне навантаження і черга платежів, через що вони можуть виконуватися із запізненням.

"Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в популярному інтернет-магазині... Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль", – порадили в ПриватБанку.

Однак власник карти зазначив, що не отримував від банку ніяких повідомлень із попередженнями, незважаючи на те що така акція на торговельному майданчику відбувається раз на рік.

Є й така оцінка: "...Сьогодні трабли з Приватом, але в цілому працює".

А ще один клієнт банку припустив, що, "найімовірніше, покупців дуже багато, і нас, як країну третього світу жебраків, тупо бортують".

Як додали в прес-службі ПриватБанку, протягом години банк обслуговував до 70 тис. платежів, що значно перевищувало нормальні обсяги роботи, і через це сформувалася черга платежів, пише hromadske.

Крім того, клієнти скаржилися на роботу не тільки мобільного застосунку, а й терміналів самообслуговування і банкоматів.

Новини "Сьогодні" писали, що 13 вересня в роботі ПриватБанку також стався масштабний збій. Він трапився після обшуків у головному офісі фінустанови в Дніпрі.