В "Укрзалізниці" пояснили, чому пасажирам доводиться їздити в старих вагонах

29 липня 2018, 06:30
Кожен другий пасажирський вагон старше 30 років

"Укрзалізниця" запускає додатковий потяг "Київ-Одеса". Фото: flackelf, LiveJournal

В інвентарному парку " Укрзалізниці " 4416 пасажирських вагонів . З цього числа використовується тільки 2597. А середній вік усього парку вагонів в цьому році досяг 29 років . Про це повідомили в " Укрзалізниці " на запит " Сегодня" .

При цьому 65 % пасажирських вагонів у віці 30-53 року . Кожен третій вагон – до 30 років . Всього 5 % – молодше 10 років .

Вагони в такому стані через те , що в Україні не виконується стаття 10 Закону " Про залізничний транспорт " . Відповідно до закону , нові вагони повинні закуповуватися за рахунок держбюджету.

"За період незалежності України з держбюджету грошей на оновлення рухомого складу не виділялося " , – аргументують в " Укрзалізниці".

В інтерв'ю "Сегодня" міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про плани масштабної реновації " Укрзалізниці " . У цьому році вперше за багато років " Укрзалізниця " має більше одного мільярда доларів на капітальні інвестиції .

Реклама

"В першу чергу, це вантажні перевезення, – локомотиви, поліпшення технічного стану вагонів, нові вагони. Але також пасажирський сектор – планується закупівля дизель-поїздів; зокрема, до кінця 2019 року має бути шість дизель-поїздів Крюківського заводу, близько 200 пасажирських вагонів. Чи покриває собівартість ціна пасажирського квитка? На далекі напрямки – так, на приміські – точно ні. І це те, що генерує найбільші збитки для "Укрзалізниці" на кілька мільярдів гривень. Що робить компанія, щоб мінімізувати цей

Також Володимир Омелян пояснив, чому в цьому році виростуть тарифи на проїзд в поїздах. Детальніше читайте на сайті "Сегодня" у другій частині інтерв'ю з Володимиром Омеляном: "У мене є проект мого життя – це Hyperlooр".