В Україні запустили онлайн-систему скарг на митницю

23 листопада 2019, 12:17
За словами Нефьодова, новий інструмент – це реакція на проблеми

Фото: Головне управління ДФС в Київській області

В Україні у тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу Державної митної служби (ДТС). Про це написав очільник служби Максим Нефьодов на своїй сторінці в Facebook.

"План такий: до п'яти робочих днів на розгляд скарги про роботу нової митниці, спробуємо відповідати по суті, людською мовою, всі комунікації виключно в електронній формі", – повідомив він.

Реклама

Очільник ДТС додав, що в кожному регіоні виділені люди, яким перенаправлятимуться скарги, а на центральному рівні відслідковуватиметься статистика та об'єктивність відповідей.

"Відразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму, наприклад, "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів". На таке відповідати не будемо", – зазначив Нефьодов.

За його словами, з грудня служба має намір запустити цей же інтерфейс в загальному контактному центрі уряду, який впроваджує міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

Реклама

Новини "Сьогодні" писали, 18 грудня 2018 року Кабмін ухвалив рішення про поділ Державної фіскальної служби на два окремих органи- митну та податкову служби. За підсумками конкурсів митницю очолив Максим Нефьодов, а податкову – Сергій Верланов.


Раніше на Львівській митниці врятували від загибелі 13 пітонів. Детальніше дивіться в нашому сюжеті: