В Україні спростили реєстрацію касових апаратів

22 квітня 2019, 14:56
Заяву можна подати як в паперовому, так і в електронному вигляді

/ Фото: Анастасія Іскрицька, Сьогодні

В Україні вже дозволили використовувати гаджети замість касових апаратів, а відтепер і сама реєстрація "касової апаратури" буде здійснюватися за спрощеною процедурою. Про це повідомило Міністерство фінансів України, чий указ №64 про затвердження порядку ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій (реєстр примірників РРО) і реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО) вступив в силу.

Так, щоб отримати свідоцтво, тепер необхідно відправити заяву на реєстрацію, яку можна подати в електронній формі без додатків.

Реклама

"Всі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб'єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО в паперовій формі і отримати реєстраційне посвідчення в паперовій формі", - відзначили в Мінфіні.

Читайте також:

Реєстрація РРО буде здійснюватися в наступному порядку:

Реклама
  • виробник РРО включає ЦСО в реєстр ЦСО;
  • виробник РРО включає екземпляр РРО в реєстр примірників РРО;
  • ЦСО направляє електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;
  • суб'єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
  • ДФС направляє в ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
  • ЦСО вводить РРО в експлуатацію і подає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
  • ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Нагадаємо, раніше експерти розповіли "Сьогодні", что даст бизнесу замена РРО смарт-девайсами.