В Україні стало менше хліба і печива, але більше шоколаду

8 травня 2019, 12:56
Експорт нешоколадної "кондитерки" при цьому активно зростає

/ Фото: Сергiй Ревера, Сьогодні

За перші три місяці 2019 року в порівнянні з тим же періодом 2018 року в Україні знизилося виробництво кондитерських і хлібобулочних виробів – на 3,9% і 4,5% відповідно. При цьому випуск шоколадних виробів показав позитивну динаміку – "плюс" 0,8%. Кондитерський ринок скоротився і за підсумками 2018 року.

Такі дані надала Рада з питань експорту продовольства (UFEB), посилаючись на відомості офіційної статистики.

Реклама

"Попит на шоколадні вироби має стабільну зростаючу динаміку. Така ситуація не тільки підтримує імпортні поставки, але і зменшує залишки вже готової продукції. Українські шоколадні вироби демонструють збільшення (47,3 тис. тонн в 2019 році проти 46,9 тис. тонн в січні -березні 2018). Причиною такої ситуації є збільшення виробництва цукерок з вмістом алкоголю (+ 8,9% в січні-березні), шоколаду в брикетах, пластинах чи плитках з додаванням зернових культур (+ 51,9%), шоколаду в брикетах, пластинах чи плитках з начинкою (+ 10,3%) і шоколаду та й аналогічних виробів з вмістом какао в брикетах, пластинах чи плитках масою більше 2 кг (+ 24,3%)", – зазначили в Раді.

Читайте також:

А ось кондитерський ринок, за словами фахівців, вже третій місяць поспіль йде на спад. Втім, це не робить негативного впливу на обсяг торгівлі на міжнародних ринках, який зріс на 9,4%. Майже половина всього виробництва солодощів в першому кварталі 2019 року було експортовано.

Реклама

Перший квартал 2019 року також ще відзначився зниженням виробництва хлібобулочних виробів (- 4,5% проти показника 2018).

"Підтримкою негативної тенденції служило зниження вітчизняного виробництва в ключових секторах за рахунок зниження пропозиції борошна на вітчизняному ринку і зменшення внутрішнього споживання", – пояснив керівник аналітичного відділу UFEB Олександра Кіщук.

Раніше ми розповідали, як кулінари перетворюють звичайні солодощі на витвори мистецтва:

Реклама