В Україні з'являться "косі" пішохідні переходи: навіщо це потрібно

30 травня 2019, 12:49
Нові правила запрацюють найближчим часом, запевняють у Кабміні

За чотири місяці в Україні загинуло понад 820 осіб, при цьому кожна п'ята аварія в країні – це наїзди на пішоходів підрахували в Патрульній поліції. Тільки за перший квартал 2019 року сталося більше двох тисяч ДТП за участю пішоходів.

Такі ДТП відбуваються і з вини водіїв, і через непередбачливість перехожих. Пішоходи при цьому скаржаться, що водії часто їх не помічають – навіть на "зебрі".

Реклама

У Кабінеті міністрів придумали, як захистити людей. Почнуть з так званих "косих" переходів на перехрестях, як в Європі, розповіли в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. У відомстві зазначають, що на таких переходах людину краще видно.

"Дуже важливо, щоб перехід був в ліву сторону. І фізично людина, якщо йде наліво, вона візуально зустрічає поглядом автомобіль. І тоді вона може хоча б сама відреагувати", – каже заступник голови Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе.

За його словами, така ініціатива може скоротити кількість наїздів на пішоходів на "зебрах" мінімум на 20%. Експерти теж оцінюють пропозицію позитивно.

"Якщо пішохідний перехід буде косою, автомобілі не будуть паркуватися прямо на лінії. І у водіїв, які їдуть, буде більше часу на те, щоб визначити людину, що виходить на дорогу,", – зазначає експерт з публічної безпеки Олексій Павловський.

Читайте також:

Реклама

Змінювати розмітку на "зебрах" почнуть вже найближчим часом. А вже через п'ять років косими будуть всі переходи, де зараз найчастіше відбуваються наїзди на пішоходів.

"Ми не змушуємо всі переходи робити. Відсотків 20-30 таких переходів є, де обов'язково треба зробити косі переходи", – говорить Парцхаладзе.

"Сьогодні" також дізналися думку пішоходів з приводу пропозиції Кабміну. Частина впевнена, що "косі" переходи сприятимуть безпеці, а інші – ставляться до ініціативи скептично:

"Безпечніше тільки колір світлофора", – вважає киянка Ірина Веретеннікова.

Втім, автоексперти вважають, що кращий спосіб зменшити аварійність на таких ділянках – це суворі і реальні штрафи і для водіїв, і для пішоходів, які порушують правила дорожнього руху.

Реклама

Нагадаємо, раніше також стало відомо, що на трасах України з'являться безпечні повороти наліво. Очікується, що нововведення удвічі зменшить кількість ДТП на таких ділянках.