В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye: перші враження

21 листопада 2015, 07:17
Марка авто з Піднебесної представлена в Україні поки всього трьома моделями

В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye. Фото: autoconsulting.com.ua

Не встигли в Україні представити новий китайський бренд – Zotye, як кореспондент AUTO-Consulting проїхав за кермом всього модельного ряду (благо в ньому поки лише 3 моделі), на сьогоднішній день представленого у нас в країні. Від мікролітражки А-класу Z100 до седана класу С-High Z300 і середньорозмірного кросовера T600.

У дистриб'юторській компанії "Богдан Автотрейд", яка є офіційним представником китайського бренду Zotye в Україні, вважають, що одне з головних достоїнств моделей нового бренду – це краса. Або, по-науковому, – дизайн. Як повідомив генеральний директор "Богдан Автотрейд" Олег Кривов'яз, сьогодні у людей є потреба частіше міняти гардероб. І це відноситься не тільки до одягу, але й до автомобілів. Крім того, пан Кривов'яз впевнений, що сучасний покупець вже не хоче то, що є у сусіда. А Zotye, якраз і пропонує щось нове.

Реклама

Але, крім зовнішності, від автомобіля чекають, щоб він ще й добре їздив. Як це вміють робити Zotye , кореспондент AUTO-Consulting з'ясував, поїздивши за кермом новинок. Правда, їхали ми не довго, всього пару кілометрів, і колоною, тому враження будуть поки самі поверхневі .

Реклама

Zotye Z100

Мікролітражка Zotye Z100 збирається конкурувати з Daewoo Matiz. Узбецький "малюк" вже давно не оновлювався і в "Богдан Автотрейд" розраховують на ефект новизни.

Реклама

Салон у Zotye Z100 невеликий – відповідно до класу (довжина авто – 3 559 мм). Пластик – жорсткий, але якісний і незвичайний. Це комбінація двох кольорів, яка робить, загалом, простий дизайн інтер'єру достатньо симпатичним.

Оформлення центральної консолі – просте, але функціональне, кондиціонер з ручними регулюваннями. Спідометр – схожий на сонце, що сходить.

За кермом цілком зручно (рульова колонка не регулюється) може поміститися водій із зростанням в 185 см (регулювань крісла – дві: вперед/назад і нахилу спинки). І за ним, на задньому дивані буде достатньо місця (коліна стосуються спинки переднього сидіння) і поміститься такий же високий пасажир. Спереду місця над головою достатньо, ззаду, на вибоїнах високий пасажир може стосуватися даху верхівкою. І з приводу 5 пасажирів китайці, звичайно, перебільшують. Ну, хіба що п'ятеро худеньких китайців. Але це особливості практично всіх мікролітражок А-класу, так що Zotye Z100 тут не виняток. Сидіти і спереду, і ззаду зручно. Але хотілося б ще ручку над пасажирськими дверима.

Потужності 3-циліндрового 1-літрового 68-сильного моторчика (як стверджують у Zotye – це мотор Mitsubishi), в цілому вистачає. Z100 з 4-ма пасажирами нормально розганявся і досить бадьоро їхав 120 км \ год. Але з шумоізоляцією ще китайцям потрібно багато працювати. А ось передачі в 5-ст МКПП включаються відносно чітко.

Дорожній просвіт в 156 мм дає можливість без проблем їздити по наших дорогах навіть у повністю завантаженому авто. Підвіска – жосткувата, і не здається слабкою або розхлябаною, що притаманне багатьом малюкам. Порадував зручний для міста маленький радіус розвороту. За заводськими даними – 4,55 м.

Багажник в 129 л – це, фактично, розмір для ручної поклажі в літаку. Але це теж правила та особливості даного класу. І такі багажні відсіки майже у всіх конкурентів . Під підлогою ми виявили ще й повноцінну запаску . А ось обігріву заднього скла , " двірника " і омивача – не виявили. Тому їздити по брудних дорогах на Zotye Z100 доведеться " по приладах ".

Підводячи підсумок короткої поїздки відзначимо, що Z100 виявився цілком зручним міським автомобільчиком, який сподобається жінкам, коли з'явиться версія з АКПП. І чоловікам зробити такий подарунок своїм коханим буде не дуже накладно. Ціна на Z100 стартує зі 150 тис. грн.

Zotye Z300

Зовсім інше враження справляє Z300. Це перевірена часом модель Zotye, яка користується популярністю і виробляється за ліцензією в декількох країнах. Зокрема, в Росії та Білорусії. А значить – протестована практично нашими дорогами.

І дійсно , зовні Z300 трохи нагадує американську версію Honda або Toyota, але на відміну від " диванної " американської підвіски має підвіску пружну і зібрану . Навіть на високих саморобних лежачих поліцейських , які раптово виникали на дорогах сіл, за якими проходив тест, Zotye Z300 виглядав молодцем. Седан долав їх без дискомфорту для пасажирів і без пробоїв . Дорожній просвіт в 150 мм – це наш стандарт . Можна без проблем їздити практично по всіх дорогах . Навіть за такими розбитим , як у багатьох селах.

При довжині в 4565 мм Z300 має велику колісну базу в 2700 мм і в салоні у цього седана простір, як у бізнес-класі. Ззаду навіть високий пасажир може сидіти, закинувши ногу на ногу. І троє нетовстих комфортно розмістяться на задньому дивані. А за ними – ще й об'єм багажника в 457 л.

Пластик в салоні – майже м'який і він звичних сірих або чорних тонів, а не як раніше у інших " китайців " світло-бежевий .. Тобто – відвертою пластмасою його назвати не можна , і коли торкаєшся , то на дотик він – приємний . Сподобався стильний дисплей. Він схожий на шкалу старого лампового приймача, по якій рухається стрілка пошуку станції. При цьому дисплей – кольоровий і сенсорний. Але треба вчити англійську (або китайську) . Інших мов в меню немає. А ще трохи дратувало відверто синє підсвічування приладів.

При пафосних кріслах, обтягнутих штучною шкірою, на кермі хотілося кнопок управління хоча б аудіосистемою. Сам кермо регулюється тільки по нахилу, але влаштуватися на водійському місці можна зручно.

Управління – зрозуміле і непогане. Потужності 113 -сильного 1,5 – літрового бензинового мотора (Mitsubishi ) – вистачає . Хіба що з самих "низів " він розкручується неохоче , але вже після 2000 об стає бадьоріше. А по динаміці розгону часом здається , що в седані Z300 мотор навіть могутніше, ніж в кросовері Т600 . Хоча там заявлений 162 – сильний турбодвигун .

Безсумнівна перевага цієї моделі – перевірена часом конструкція і солідна зовнішність майже бізнес-класу. Ціни стартують з 279 тис. грн.

Zotye T600

Зовні і всередині Zotye Т600 – повне відчуття недорогого кросовера. На сьогоднішній день – він флагман модельного ряду китайської марки в Україні. У профіль і ззаду дуже нагадує Audi Q5, спереду – Volkswagen Touareg. Наші умільці напевно почнуть відразу ж міняти шильдики . І тоді (особливо в дзеркало заднього виду ) ніхто не відрізнить Zotye T600 від іменитих німців. Коли журналіст побачив Т600 в салонному дзеркалі, відразу і не зрозумів , що це не Touareg. І так само, судячи з усього, думали водії інших авто, які шанобливо поступалися Т600 дорогу.

Всередині теж аналогією з Touareg зберігаються. До того ж в Zotye використовували для обробки пластик, що нагадує лакований не те сірий дуб, не те зебрано. Але виглядає дуже дорого. На водійському кріслі – огляд відмінний. Посадка висока, видно – далеко. Сидіти – зручно. Рульова колонка регулюється тільки по висоті. Але на бублику є кнопки управління аудіосистемою. От тільки сам обід керма при такій комплектації чомусь забули обтягнути шкірою, а залишили в поліуретані – не солідно. Зате прилади а-ля Volkswagen читаються добре, і якщо не дивитися на шильдики, – ви точно в дорогому кросовері.

Місця в салоні – достатньо. При колісній базі в 2807 мм, ззаду простір. А ось багажник – міг би бути і більше – 344 л.

Підвіска – добре проходить нерівності і забезпечує достатній акустичний комфорт. Керованість – зрозуміла, із серії – сів і поїхав. До автомобіля не треба звикати, і відразу хочеться піддати газу. Спочатку виходить бадьорий старт, але після 80-90 км / год розгін вже не такий жвавий. Здається, що потужності 1,5-літрового 162-сильного турбированного мотора (SAIC) для такого великого авто (довжина 4631 мм, повна маса – майже 2 тонни) не завжди вистачає. Особливо, коли швидкість більше 110 км/год. Але при такому темпі їзди Т600 добре тримає не найкращу приміську трасу (латана двухполоска) і за кермом відчуваєш себе впевнено. А в салоні – комфортно.

Не завжди чітко включаються передачі 5-ст МКПП. Вірніше алгоритм ходів не зовсім звичайний і їх доводиться знаходити там, де ніколи б не подумав. Але до цього швидко звикаєш і тоді КПП вже працює більше прогнозовано.

Zotye T600 не позашляховик . В Україну автомобіль поставляється тільки з переднім приводом. Але з дорожнім просвітом в 185 мм на такому SUV дуже зручно пересуватися в місті і передмісті. Як кажуть, не дивлячись на дорожнє покриття ( або його відсутність) . А солідна зовнішність Т600 буде викликати повагу навіть якщо не змінювати шильдик Zotye . Ціни на Т600 стартують з 379 тис. грн. і це , найголовніший аргумент.

Ось такі перші враження від знайомства з новими для України моделями китайського бренду Zotye. Їхнє майбутнє буде залежати від роботи дистриб'ютора. Якою вона буде? Скоро дізнаємося.