В Україні впали продажі легкових

13 листопада 2015, 04:33
Авторинок "просів" на 56%

За десять місяців в Україні було продано 35 983 нових легкових автомобілів. Фото: AFP

З початку року на українському авторинку було зареєстровано 35983 продажів нових легкових автомобілів, що на 56% менше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація "Укравтопром".

В Асоціації зазначають, що показники минулого року, починаючи з травня, були гіршими для українського ринку нових автомобілів за попередні 12 років.

Реклама

З січня по жовтень 2015 року продажі нових легкових автомобілів так жодного разу і не перевищили показники попереднього року.

У жовтні було зафіксовано найменше відставання від минулого року, яке склало всього 5 відсотків. При цьому жовтневий результат продажів став максимальним за останні 10 місяців – 5596 нових легкових авто.

Незважаючи на деяку активізацію споживчої активності, яка відбувається останнім часом, ринкова частка автомобілів, вироблених і зібраних на українських заводах, залишається досить низькою і за період з січня по жовтень склала близько 15%, проти 30% у 2014р.

Реклама

Найбільшим попитом за останні десять місяців в українців користувалися автомобілі японського бренду Toyota, сумарні продажі яких домінували в шести місяцях цього року. З січня по жовтень обсяг реалізації нових легкових автомобілів Toyota склав 3870 шт. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит на автомобілі цього японського бренду, незважаючи на його лідерство, впав на 55%.

Другим за популярністю в українців став французький бренд Renault, який з початку року тричі піднімався на перший рядок рейтингу продажів. За останні десять місяців свої перші номери отримали 3246 нових автомобілів Renault, що на 24% менше від результату річної давнини.

З показником 2315 автомобілів третю сходинку рейтингу зайняв вітчизняний автомобільний бренд – ЗАЗ. Від свого показника річної давнини ЗАЗ відстав на 67 відсотків.

Реклама

На четвертій позиції Nissan – 2170 авто (-43% відносно аналогічного періоду минулого року).

Замикає п'ятірку лідерів Ford. Обсяг реалізації нових легкових автомобілів цієї марки склав – 1951 шт. (-47% До АППГ).

У той же час, бестселером на українському ринку за підсумками десяти місяців 2015 р. стала французька модель – Renault Logan. З початку року в Україні було зареєстровано 1290 продажів Logan.

Український ЗАЗ Sens своїми гаманцями лайкнули 1050 українців, віддавши цій моделі друге місце споживчих переваг.

Так само в п'ятірку найпопулярніших моделей на українському ринку нових легкових авто за січнево-жовтневий період увійшли: Mazda CX5, Toyota Camry і ЗАЗ Lanos.