В Україні необгрунтовано швидко дорожчають продукти – АМКУ

28 квітня 2014, 12:38
Антимонопольники взялися за великі торговельні мережі

АМКУ порадив супермаркетам знизити ціни на продукти / Фото: Григорій Салай

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 18 продуктовим торговельним мережам не допускати необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

"За даними моніторингу цін у торговельних мережах, останнім часом спостерігається суттєве зростання споживчих цін на продукти харчування", – відзначили в АМКУ.

Реклама

Рекомендації встановити економічно обгрунтовані ціни на товари були видані торговим мережам "ПАККО-холдинг", "Адвентіс", "Бімаркет", "Фоззі-Фуд", "Ікс 5 Рітейл Груп Україна", "Край-2", "Новус Україна", "Фуршет центр", "Фуршет Регіон", "Білла Україна", "Спар-центр", "АТБ-маркет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "ЕКО", "Метро Кеш енд Керрі-Україна", "Фудмаркет", "Фора", "Торговий дім "Амстор".

"У період з 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор майже на 20% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%. Що стосується цибулі, то зростання оптово-відпускних цін на 18% привело до збільшення роздрібних цін на 37 % ", – зазначили у відомстві, також звернувши увагу на зростання цін на картоплю – при збільшення оптово-відпускних цін на 25,5% ціни зросли на 40%.

"Молоко подорожчало на 3%, хоча оптово-відпускні ціни підвищилися на 1,9%", – додали антимонопольники.

Реклама

"Разом з тим, незважаючи на зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни знизилися лише на 0,5%", – констатував комітет. – "Аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б викликати істотне зростання цін на продовольчі товари, зокрема в роздрібній мережі".