В Україні хочуть відновити обов'язковий техогляд

19 грудня 2019, 01:48
В ефірі телеканалу "Україна 24" міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що закон про техогляд – це вимога ЄС

В ефірі телеканалу "Україна 24" міністр інфраструктури Владислав Криклій виступив за відновлення технічного огляду автомобільного транспорту.

Реклама

"У директиві і в угоді про асоціацію з ЄС є це положення – серед обов'язкових. Сподіваюся, що наступного року законопроєкт буде ухвалений. Можливо, там буде поступове введення – починаючи з переобладнаних машин, тих, які вперше ввозять, що були у вжитку, ввезених з-за кордону автомобілі, перевірка раз на два роки ... Треба це поступово впроваджувати, щоб підготувати середовище", – заявив Владислав Криклій.

Міністр інфраструктури звернув увагу на те, що зараз в Україні є тільки 500 об'єктів, які здійснюють технічний огляд, тоді як у Польщі, наприклад, 1,5-2 тисячі.

Владислав Криклій вважає, що в теперішніх умовах вдасться уникнути підгрунтя для хабарів, щоб не повторювалися схеми, коли техогляд проводився під контролем ДАІ.

Зараз, на думку Владислава Криклія, з корупцією в цій сфері дозволить боротися відеофіксація процедур техогляду.

Реклама

Владислав Криклій підкреслив, що техогляд автомобілів – це питання не тільки безпеки руху, а й захисту екології.

"Я вже не кажу про проблематику екологічну, у нас про це не дуже піклуються, тоді як в Європі ставлять це одним із пріоритетів", – заявив міністр інфраструктури України.

Нагадаємо, регулярні техогляди особистих транспортних засобів скасували ще в серпні 2011 року, проте тепер збираються повернути. Зараз ТО зобов'язані проходити вантажівки, таксі, автобуси і транспортні засоби, які перевозять небезпечні вантажі.

Раніше ми писали, що в Україні з 1 травня 2019 року оновлено формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану. Тепер паперовий бланк протоколу буде видаватися в комплекті з самоклеючою міткою радіочастотної ідентифікації.

Реклама

Також ми повідомляли, що в лютому українські перевізники влаштували протест через неможливість пройти техогляд – в Україні замість 700 СТО перевірку могли проводити лише 85.