В Україні дорожчають харчі: чому держрегулювання не спрацьовує

2 червня 2020, 21:13
У різних регіонах ростуть в ціні макарони, цукор, хліб, борошно і м'ясо птиці

/ Фото: AFP

В Україні, де скоро сильно подорожчає гречка, ростуть ціни і на інші популярні продукти. Про це йдеться в статті сайту "Сьогодні" – " Ціни на карантині: які важливі для українців товари дорожчають".

Наприклад, макаронні вироби одного з популярних виробників могли подорожчати вже в ці дні, причому практично у всіх регіонах. Більшість найменувань виробів зростуть в ціні трохи більше, ніж на 5%, але деякі види – майже на 10%. Це подорожчання десятки продавців задекларували 25-26 травня. Відповідно, нові ціни в магазинах зможемо побачити вже нині.

Реклама

Крім того, в кінці травня подорожчала курятина. Це задекларували вже кілька виробників. Подорожчання у різних виробників в різних магазинах і торгових мережах сягне від 5 до 10%, а це значить, нові ціни покупці вже побачили або побачать днями.

У багатьох регіонах дорожчає цукор. Це також задекларували вже кілька виробників. Правда, на різні торгові марки подорожчання буде неоднаковим. Одна продукція виросте в ціні всього на 7-8%, в іншої подорожчання буде досить істотним – до 23%. Відповідно, невелике подорожчання побачимо на днях, більш серйозне – на початку червня.

Незначно – на 5% – у кінці травня виросли в ціні курячі яйця в кількох регіонах.

Реклама

Один з великих виробників негазованої мінеральної води підняв ціни на свою продукцію на 9,5%. В результаті більш ніж у 100 торговельних точках у різних регіонах України ця вода подорожчала.

В окремих регіонах мають подорожчати й інші товари зі списку соціально значущих. Наприклад, у Дніпропетровській області подорожчало борошно ряду виробників – відразу на 17%. У Кіровоградській, Чернівецькій, Одеській та Волинській областях дорожчає пшенично-житній хліб, причому деякі сорти – відразу на 35%.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що подорожчання продуктів стало найсильнішим за останні роки. За підсумками квітня ціни на харчі в Україні зросли на 2,2%, але це не пов'язано з продовженням карантину.

Реклама

А новини "Сьогодні" розбиралися з тим, які нові звички з'явилися у покупців в Україні після введення карантину: