У Uber тривають корпоративні скандали

20 березня 2017, 09:15
Несподівано звільнився президент відомого онлайн-сервісу за викликом таксі

Uber переживає корпоративну кризу. Фото: Fernando Oda/Flickr

Президент інтернет-сервісу за викликом таксі Uber Джефф Джонс покинув компанію, не пропрацювавши в ній і шести місяців. Про це повідомляє BBC.

"Ми дякуємо Джеффу за півроку роботи в компанії і бажаємо йому всього найкращого", – офіційно заявили в Uber.

Реклама

Водночас джерело видання запевняє, що відставка Джонса стала цілковитою несподіванкою. За інформацією кореспондента BBC в Сан-Франциско Дейва Лі, Джеф Джонс подав у відставку після того, як йому не запропонували посаду головного операційного директора. Це новий пост, який Uber створює в спробі стабілізувати компанію після низки гучних скандалів.

Однак сайт технічних новин Recode повідомляє, що причиною відходу Джонса стали прояви сексизму, замовчування випадків дискримінації за гендерною ознакою і домагання на робочому місці, що продовжуються в Uber.

Нагадаємо, в лютому засновник і голова Uber Тревіс Каланік покинув економічну раду при президентові США Дональді Трампі, після того як на нього обрушився потік критики з боку громадськості та його власних співробітників.

Реклама

Каланік нещодавно став героєм скандального відеоролика: на запису він лаявся з одним з водіїв Uber щодо тарифів на перевезення, що падають. Публікація відео змусила Каланіка заявити про те, що йому потрібна допомога з керівництвом компанією, після чого і було оголошено про введення посади головного операційного директора.

"Після того як ми оголосили про намір найняти головного операційного директора, Джефф дійшов висновку про те, що він не бачить для себе майбутнього в Uber", – написав Тревіс Каланік в листі до співробітників, висловивши жаль з приводу того, що про відставку Джонса "було оголошено через пресу".

Як повідомили два джерела в керівництві Uber, цілком ймовірно, Каланік і сам покине свою посаду після призначення операційного директора. Передбачається, що ці зміни в Uber повинні підбадьорити інвесторів напередодні довгоочікуваного первинного публічного розміщення акцій компанії.