У Швейцарії заборонили дизельні Mercedes і Porsche

17 серпня 2018, 04:58
Машини не відповідають діючим екологічним нормам

Фто: pixabay.com

Влада Швейцарії припинила реєструвати автомобілі Mercedes-Benz Vito, Porsche Macan і Cayenne, оснащені "брудними" дизельними двигунами. Рівень шкідливих викидів цих агрегатів не відповідає вимогам Євросоюзу.

Як повідомляє Automotive News з посиланням на швейцарське дорожнє агентство Astra, під заборону потрапили автомобілі, імпортовані до країни після 17 серпня поточного року. Ті, що поставлені на облік раніше, дозволено експлуатувати, але машини повинні бути доопрацьовані під нові екологічні стандарти.

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

До усунення проблем на облік не можна буде поставити Mercedes-Benz Vito з 1,6-літровим мотором, Porsche Macan з трилітровим агрегатом і Cayenne з 4,2-літровим дизелем. На вимогу регулятора всі двигуни повинні відповідати нормам "Євро-6".

Заборона на реєстрацію автомобілів пов'язана з виявленими випадками маніпуляції даними про шкідливі викиди, в які опинилися залучені найбільші німецькі виробники.

Реклама

Так, у квітні німецька поліція затримала главу відділу розробок двигунів Porsche Йорга Кернера за підозрою у причетності до фальсифікації даних про викиди шкідливих речовин, а у вересні 2017 року було заарештовано колишнього члена правління марки Вольфганг Хац. Крім того, в минулому році компанії довелося відкликати 22 тисячі Cayenne з трилітровими дизелями і "перепрошити" їхні мотори. Екологічна організація Deutsche Umwelthilfe зажадала стягнути з Porsche 110 мільйонів євро.

Як повідомлялося, прокуратура Мюнхена звинуватила автомобілебудівний концерн Audi, що входить до групи Volkswagen (VW), у фальсифікації даних про шкідливі викиди двигунів, що є порушенням законодавства і свого часу призвело до скандалу і масштабного розслідування, названому "дізельгейт".

Як повідомлялося, в Німеччині почали діяти перші заборони на проїзд дизельних автомобілів, які дозволив вводити суд. Зокрема, у Гамбурзі з 31 травня заборонено проїзд дизельних автомобілів, які не відповідають вимогам найвищого на даний момент екологічного стандарту "Євро-6", на окремих ділянках двох особливо завантажених транспортом доріг.