У Шанхаї китайський автопром представив 14 потужних новинок з претензією на преміум клас

1 травня 2015, 03:20
Китайці прогресують в автопромі колосальними темпами

Новинка китайського авторинку DongFeng №1. Фото: autonews.ru

Шанхайський автосалон при всьому своєму розмаху залишився здебільшого локальним заходом. У стендистов не завжди є прес-релізи англійською, а багато з них не говорять ні на якому іншому мовою, крім рідної. Виставка показала, що китайські автомобілі поступово позбавляються від іміджу дешевих і ненадійних. Виробники йдуть з масових сегментів в більш дорогі, створюються преміальні бренди. До того ж, законодавство Китаю всіляко заохочує створення спільних підприємств з європейськими та японськими компаніями. Але поки ще не все гладко: автомобілі з Китаю складно назвати досконалим і сучасним продуктом, але швидкість, з якою вони вдосконалюється, вражає, пише auto.obozrevatel.com.

Hongqi LS5

Реклама

Hongqi – це автомобілі для президента Китаю і вищого керівництва. А тепер цю марку оцінили і за межами країни: парадний кабріолет придбав президент Білорусі. Компанія FAW, що володіє брендом Hongqi, на додаток до гігантського лімузину випустила і "червонопрапорний" позашляховик LS5 з тією ж повнопривідною трансмісією, але з більш скромним мотором V8. Фактично китайці створили свій варіант проекту "Кортеж". Зовнішність новинки, одночасно нагадує Range Rover і збільшене в розмірах лондонське таксі, вирішена у властивому для автомобілів Hongqi консервативному стилі. Представлений в Шанхаї LS5 – концепт, але не виключено, що зовсім скоро він піде в серію.

DongFeng №1

Незважаючи на те, що FAW пропонує і менш ексклюзивну модель Hongqi H7 на платформі Toyota Crown, китайські чиновники та бізнесмени поки здебільшого віддають перевагу іномарки. Компанія DongFeng привезла в Шанхай ще одну вітчизняну альтернативу – флагманський седан №1. Судячи з напису на хромованою планці багажника, автомобіль буде називатися Aeolus. Солідна і серйозна зовнішність новинки явно створювалася з оглядкою на німецькі зразки. В основі – французька платформа. На тій же архітектурі був побудований, наприклад, Citroen C6. DongFeng контролює 14% акцій концерну PSA Peugeot Citroen і активно використовує його технології. Усередині №1 розкішно оброблений і оснащений за стандартами преміум-класу. Але силовий агрегат машини досить скромний – турбированная четвірка 1,8 потужністю 204 к.с. з обертовим моментом 280 ньютон-метрів.

Реклама

Changan Reaton CC

Ідея чотирьох-п'ятидверного купе починає набирати популярність у Китаї. Досить подивитися на прем'єри Шанхая. Наприклад, на концепт Changan Raeton CC, створений на базі однойменного седана. Лінію даху зробили ще більш похилим, а хвіст багажника замаскували за допомогою ліхтарів незвичайної форми, що виконують ще й функцію спойлера. Raeton СС – класичний концепт: двері без середньої стійки, що відкриваються нарозхрист, електрична силова установка, розвиваюча 167 к.с. і 335 ньютон-метрів моменту.

Geely GC9

Реклама

Новий флагманський седан Geely – не концепт, а серійний автомобіль, продажі якого в Китаї вже стартували. Автомобіль розроблений спільно зі шведської Volvo і оснащується фірмовими системами безпеки. У Китаї седан D-сегмента пропонується у варіантах з 1,8-літровим турбованим двигуном, а також атмосферником 2,4 і 3,5 літра. На російському ринку поки буде представлена тільки версія з 1,8-літровим турбомотором (163 л.с., 250 ньютонметрів). Заявлений виробником витрата палива в змішаному циклі – 8,2 л на 100 кілометрів. Продажі GC9 в Росії почнуться восени 2015 року.

Geely Emgrand Concept

Ще одна шанхайська прем'єра Geely – концепт нового покоління седана Emgrand. Автомобіль продовжує розвиток дизайнерських ідей, закладених у Geely GC9. Наприклад, купеподібний силует. Разом з тим, на відміну від нового флагмана, "Емгранд" отримав більш скромну решітку радіатора. Шанхайський концепт показує, як приблизно буде виглядати автомобіль, побудований на платформі CMA – загальною для автомобілів Geely і Volvo. Планується, що автомобіль піде в серію в 2017 році. Те ж шасі отримає нова модель, яка прийде на зміну Volvo V40.

DongFeng AX7

Китайський DongFeng Motor (DFM) активно співпрацює не тільки з PSA Peugeot Citroen, але і з концерном Renault Nissan, з яким у нього спільне підприємство в Китаї. В основу нового кросовера AX7 лягло шасі Nissan Qashqai попереднього покоління і французькі мотори – задня підвіска дозволить у майбутньому легко інтегрувати систему повного приводу. У рух новинку призводять бензинові четвірки об'ємом 2,0 і 2,3 л, проте судячи по концепту DongFeng №1 і хетчбеку підвищеної прохідності AX3, китайський автовиробник взяв курс на турбонаддув.

Chery Tiggo 5 1.5T

Більшість китайський автовиробників представили моделі з наддувними моторами. Причому, віддача таких агрегатів часто скромна. Наприклад, двигун позашляховика Great Wall H3 при двох літрах обсягу видає всього 150 кінських сил. У Шанхаї Chery представила нову версію популярного Tiggo з турбочетвіркою 1,5 л (152 кінських сили) мотор видає 295 Нм крутного моменту і витрачає всього 7,2 л бензину на 100 км у змішаному режимі. Очікується, що турбований Tiggo 5 продаватимуть і на російському ринку.

BYD Yuan

Компанія BYD активно комбінує гібридну силову установку і привід на задню вісь за допомогою електромотора. На своєму стенді в Шанхаї компанія переважно представила гібриди. Електромоторами на передній і задній осі оснащений і найменший в лінійці кросовер Yuan. Зовні китайський автомобіль нагадує фордовский кросовер EcoSport. На чистій електротязі він здатний проїхати 70 км, а середня витрата палива складає всього 2 л на 100 кілометрів. При цьому електромотори дозволили досягти неймовірної динаміки. Згідно заявленим характеристикам, розгін до 100 км/год у автомобіля займає близько 5 секунд.

Qoros 2 SUV PHEV

Створений за участю компанії Chery та ізраїльських інвесторів бренд Qoros представив в Шанхаї свою найкомпактнішу і незвичайну модель – молодіжний гібрид-кросовер B-класу. Нехарактерний для автомобілів цього бренду незграбний дизайн розробив колишній стиліст Mini Герд Хільдебранд. Концепт завдовжки трохи більше 4 метрів може похвалитися колісною базою 2600 міліметрів. Силова установка Qoros 2 SUV складається з бензинового турбомотора з приводом на передню вісь і двох електродвигунів, що обертають задні колеса.

Haval Concept R і Concept B

Компанія Great Wall представила оригінальне колірне розділення моделей свого позашляхового бренду Haval. Шильдики у автомобілів будуть відтепер червоного або синього кольору. Суть цієї ідеї наочно демонструють два концепти, які компанія привезла в Шанхай. Concept R червоного кольору виглядає більш спортивно, а задня стійка кузова у нього нахилена сильніше. Концепт B, тобто blue ("синій"), орієнтований на комфорт. При цьому обидва кроссовера в технічному плані повністю однакові.

Haval H6 Coupe

Компанія Great Wall привезла в Шанхай всю внедорожную лінійку Haval, включаючи серійний H6 Coupe. Від звичайного H6 він відрізняється прихованими задніми стійками і більше похилою лінією даху, а також меншою довжиною при збільшеній колісній базі. Для H6 Coupe передбачені два мотори об'ємом 2,0 літра: бензиновий наддувний потужністю 197 і 162-сильний турбодизель. Крім "механіки" доступна 6-ступінчаста роботизована коробка передач з двома зчепленнями, розроблена Getrag.

MG GS

Модельний ряд марки MG поповнився компактним кросовером. У Шанхай привезли серійний варіант GS, концепт якого був представлений ще пару років тому. Компактний кросовер довжиною 4500 мм оснащується бензиновими турбомоторами об'ємом 1,5 л (167 к.с.) і 2,0 л (220 кінських сил). Підвіска повністю незалежна: McPherson спереду і багаторичажка ззаду. На вибір пропонуються механічна або роботизована трансмісія. Британська марка MG, якої в даний час володіють китайці, становить певний інтерес для російського ринку: не так давно з'явилася інформація, що калінінградський "Автотор" почав тестову збірку седанів MG6. Раніше про плани виходу на російський ринок заявляв концерн SAIC, власник марки MG.

Brilliance V3

Компанія Brilliance представила в Шанхаї новий кросовер V5, який позиціонується на щабель нижче моделі V3. Автомобіль побудований на платформі хетбчека H220 з напівзалежної балкою в задній підвісці. У дизайні машини простежується менше впливу німецької BMW в порівнянні c V3, що нагадує BMW X1. Для V3 доступний єдиний варіант мотора – бензинова "четвірка" об'ємом 1.5 л потужністю 110 кінських сил.

Event K50

На стенді Event латиницею написано тільки назва марки. Новий китайський виробник суперкарів, на чиєму шильдику зображена бабка, націлений, насамперед, на внутрішній ринок. У Шанхай приїхали передсерійні прототипи моделі K50. Машина зовні нагадує помісь суперкарів Audi R8 і McLaren. Event – повністю електричні машини. За словами представника компанії, через особливості китайського законодавства сертифікувати потужний електромобіль легше, ніж бензиновий суперкар. Запас ходу Event становить 300 км, а до 100 км/год машина здатна розігнатися за 4,6 секунди. Виробництво китайських суперкарів планують розпочати наступного року.