На Одещині впроваджені технології "розумних мереж" для споживачів світла

27 листопада 2019, 02:27
Сервіс для клієнтів Одесаобленерго стає комфортнішим

Одесаобленерго впроваджує технології "розумних мереж" і робить комфортним сервіси для клієнтів.

Досі, щоб приєднатися до мережі, необхідно було мінімум чотири рази прийти до офісу енергетиків. Тепер же можна всього лише двічі подати документи, і підписати договір на розподіл.

Реклама

Спрощена процедура вже діє у трьох районах електромереж Одеси і семи РЕМ області. А до кінця наступного року 90% послуг компанії стануть доступнішими. Не виходячи з дому, клієнт зможе самостійно планувати дату і час візиту фахівця, замовляти перевірку, ремонт або встановлення лічильників.

"Напевно, найцінніше у людини – це час. І наше завдання, як компанії, що дивиться в майбутнє, заощадити час до мінімуму або виключити взагалі час спілкування з компанією. Мимусимо забезпечувати надійне, якісне енергопостачання, надавати якісну надійну послугу, а людина не має витрачати будь-який час на нерозуміння або з'ясування відносин з компанією", – зазначив Олександр Фоменко, генеральний директор АТ" Одесаобленерго".

Раніше повідомлялося, що компанія ДТЕК завершила операцію з купівлі 68,2949% акцій АТ "Одесаобленерго" і 93,9978% ПрАТ "Київобленерго"у холдингу VS Energy.

"Компанія розробляє програму розвитку електричних мереж в Київському і Одеському регіонах. Мета – підвищення якості та надійності розподілу електроенергії, поліпшення клієнтських сервісів", – сказали в прес-службі ДТЕК.

Реклама

На думку експертів, придбання компанією ДТЕК двох обленерго у російської групи VS Energy позитивно впливає на енегобезпеку та енергонезалежність України.