У Миколаєві на верфі Смарт-Меритайм Груп (SMG) сформовано вже понад половину циліндричної частини корпусу танкера-хімовоза, що будується на замовлення голландської компанії VEKA Shipbuilding WT B.V.
На стапельній позиції поточно-позиційної лінії верфі зістиковано п'ять з восьми блоків циліндричної частини корпусу (вантажна зона з танками для перевезення наливних вантажів). Незабаром до сформованого корпусу буде пристикований ще один блок.
Як уточнюють в суднобудівній компанії, одночасно йдуть роботи з формування носового та кормового краю танкера, насичення трубопроводами, установка леєрного огородження та кнехтів, закінчується збірка підстави під кран.
Нагадаємо, що SMG за контрактом з компанією з Нідерландів будує два танкери. Друге судно закладене на верфі в Херсоні.
Габаритна довжина судів – 110м, ширина – 13,5 м, висота борту – 6,59м, маса корпусу – 1200 т, вантажомісткість – 5320 т.
Термін будівництва одного судна – 11,5 місяців. Вартість контракту складає понад 145 млн грн.
Раніше у SMG відзначали, що угода з VEKA – це перший за останні п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі.
Раніше ми писали, що єдиний в Україні криголам відправили на ремонт. Попередня вартість робіт, згідно з договором, становить 19,7 млн гривень.
Нагадаємо, українська суднобудівна компанія "Нібулон" ввела в експлуатацію перший універсальний буксир проекту Т3500.
Також дивіться, як топлять кораблі.