У Метінвесті пояснили, якою є реальна вартість послуг "Укрзалізниці" для бізнесу

10 квітня 2017, 11:02
Виробниками доводиться закладати у вартість продукції втрати від аварій на залізниці

Недільна аварія. Фото: Facebook

В результаті аварії на залізниці між станціями Волноваха та Карань, коли зійшли з рейок 4 зерновози, ПАТ "ММК ім. Ілліча" гарантовано втратив у виробництві 11 тис. т чавуну, що становить близько 4 млн доларів в експорті металопрокату. Про це повідомив генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко.

Фактично витрати на такі аварії виробники змушені включати в собівартість продукції. У зв'язку з цим можливе підвищення тарифів на перевезення вантажів "Укрзалізницею" представляє серйозну загрозу для експортного потенціалу України.

Реклама

"Черговий сюрприз" від" Укрзалізниці" – на підході до Маріуполя між станціями Волноваха та Карань зійшли з рейок 4 зерновози, один з яких перекинувся. Розпочали відновлювальні роботи, для роботи підйомного крану розібрали близько 500 м контактної мережі, рух до/з Маріуполя зупинили. Коротко про наші втрати від цього "сюрпризу" станом на даний момент: мінус 3 маршрути з сировиною через Камиш-Зорю 8 квітня, мінус 8 сьогодні, тобто, ми вже гарантовано втратимо у виробництві 11 тис. т чавуну (або близько 4 млн доларів в експорті металопрокату). Нашим постачальникам залізної руди в Кривому Розі зупинили завантаження, яке вони вже навряд чи наздоженуть, на даний момент мінус 8 маршрутів. Це щодо питання про реальну вартість послуг "Укрзалізниці" для бізнесу", – написав Зінченко на своїй сторінці в Facebook.

Також, за словами Зінченка, обіцяних 22 вантажні потяги за добу через Камиш-Зорю підприємство так і не побачило.