У найбільшому медіахолдингу розповіли, чим загрожує заборона реклами лікарських засобів

20 листопада 2014, 17:10
Журналісти можуть залишитися без роботи, а телеглядачі – без улюблених передач

Ольга Ваганова. Фото: olgavaganova.files.wordpress.com

Підписання Коаліційної угоди позбавило сну гравців медійного ринку країни. Неждано-негадано в проекті важливого державного документа з'явився пункт, здатний, за словами експертів, якщо не поставити хрест на вітчизняних ЗМІ, то, як мінімум, серйозно підкосити їх фінансове здоров'я. Мова йде про горезвісний заборону реклами лікарських препаратів.

У StarLightMedia теж хвилюються: непродумані кроки політиків завдадуть непоправної шкоди контенту, який для каналів групи завжди був найважливішим джерелом рейтингів і любові аудиторії. Спільну позицію холдингу "Медианяня" озвучила його прес-секретар Ольга Ваганова.

Реклама

"Заборона чреватий і скороченнями бюджетів ЗМІ, і звільненнями журналістів, і тим, що глядачі в наступному році не побачать свої улюблені телепроекти. При тому, що сьогодні, в існуючих економічних реаліях, телебачення залишається головним безкоштовним розвагою", – зазначила Ваганова.

За її словами, парадокс ситуації в тому, що в країнах ЄС реклама безрецептурних препаратів дозволена (заборонена тільки рецептурних, як і у нас зараз). "І ніяких доказів того, що від заборони реклами ліків українське суспільство стане здоровішим – ні! Як відомо, є й інші канали промотування ліків, наприклад, аптеки, лікарі. Але ось те, що по незалежності ЗМІ цей пункт вдарить серйозно – це факт з доказом: сьогодні категорія фарми дає від 15% до 27% рекламих доходів медіа", – сказала Ваганова.

Вона підкреслила, що доходи від реклами, здоровий рекламний ринок – це запорука незалежності ЗМІ. "Ми вважаємо, що телебачення має бути бізнесом, а не рупором. Ми вже звернулися до партій – сторонам коаліційної угоди, з проханням переглянути цей пункт, будемо привертати увагу громадськості до того, що може статися", – підкреслила прес-секретар StarLightMedia.