У конструкторському бюро "Антонов" скаржаться на брак робочих

16 травня 2019, 01:52
Брак кадрів виникає через стрімке зростання військового виробництва в Україні, кажуть антонівці

У конструкторському бюро "Антонов" скаржаться на брак робочих. Працюють у кілька змін, але продовжують будувати легендарні українські літаки. Надійні, тому випробувані на міцність.

На шасі найбільшого серійного транспортника у світі "Руслана" тиснуть сотнею тонн. Запас міцності деталей, шасі, крил, має бути втричі більшим необхідного.

Реклама

Просто зараз в ангарах "Антонова" будують п'ять машин, ще близько десятка на постійному обслуговуванні. До того ж, тримають на льоту сотню машин, які в різні роки закупила Індія. При цьому на підприємстві постійно не вистачає робочих рук.

Брак кадрів виникає через стрімке зростання військового виробництва в Україні, кажуть антонівці. Фахівців вабить робота на оборонних підприємствах. Але тут не залишають свою мрію про "Мрії". Для добудови другої, найбільшої у світі крилатої машини шукають інвестора на півмільярда доларів.

Раніше повідомлялося, що українські транспортні літаки Ан-124-100 "Руслан" ще як мінімум три роки будуть здійснювати перевезення для НАТО. Відповідний контракт був підписаний між представниками Альянсу і державного підприємства "Антонов".

Реклама

Контракт був укладений до 31 грудня 2021 року. Відповідно до домовленості, починаючи з 1 січня 2019 року "Антонов" надає два літаки Ан-124-100 для виконання авіаперевезень в інтересах учасників програми SALIS.

За даними з офіційного сайту НАТО, замовниками оренди літаків у межах програми SALIS є 10 країн-членів Альянсу: Бельгія, Чехія, Франція, Німеччина, Угорщина, Люксембург, Норвегія, Польща, Словаччина і Словенія.