У Німеччині озвучили позицію по "Північному потоку – 2" і транзиту газу через Україну

8 липня 2019, 09:07
Офіційний Берлін впевнений, що не стане більш залежним від Москви

Укладання "Північного потоку - 2". Фото: REUTERS/Axel Schmidt

Проект газопроводу "Північний потік – 2", який пройде в обхід України, не зробить Берлін залежним від Москви, а лише принесе економічну вигоду для Німеччини. Про це заявив міністр економіки ФРН Петер Альтмайер.

За його словами, ФРН також приділяє значну увагу будівництву терміналів, призначених для прийому сланцевого газу зі США.

Реклама

"Ми не робимо себе залежними від Російської Федерації. Йдеться про скорочення маршрутів постачання і створення нових структур поставки, оскільки в наступні роки наша потреба в газі істотно зросте. З виходом з вугільного і атомного потоків ми будемо покладатися на більшу кількість газових електростанцій протягом перехідного періоду", – сказав Альтмайер в інтерв'ю виданню Bild.

Читайте також:

Він також заявив, що німецька сторона виступає за збереження транзиту газу через територію України.

Реклама

"Ми рішуче виступаємо за те, щоб газотранспортування через Україну зберігалося", – сказав Альтмайер.

Нагадаємо, раніше в Парламентській асамблеї ОБСЄ ухвалили резолюцію по газопроводах в обхід України. Резолюція стосується зокрема "Північного потоку – 2" і "Турецького потоку".


"Північний потік – 2" повинен пройти по Балтійському морю, з'єднавши постачальників в Росії з споживачами в Європі в обхід України, його протяжність складе понад 1,2 тис. км. Передбачається, що пропускна здатність газопроводу складе 55 млрд куб. м газу на рік. Завершення будівництва газопроводу "Північний потік – 2" заплановане на другу половину 2020 року, хоча раніше передбачалося, що "труба" запрацює на початку 2020 року.

Реклама

При цьому контракт на транзит російського газу через територію України був укладений в 2009 році і закінчується в кінці 2019-го. Українська сторона вже неодноразово заявляла, що не може прийняти вимогу Росії про продовження існуючого договору і відпрацьовує сценарії на випадок припинення транзиту з 2020 року.