У Європі вводять обов'язкові "чорні ящики" для всіх автомобілів

26 березня 2019, 14:12
Влада ЄС узгодила нові вимоги до безпеки нових транспортних засобів

Оновлений європейський регламент щодо підвищення безпеки на дорогах передбачає обладнання нових авто додатковими технологічними системами, в тому числі "чорними ящиками". Попередньої згоди щодо таких змін досягли Європарламент, Європейська рада і Єврокомісія.

Як повідомила прес-служба Єврокомісії, нові правила повинні запрацювати з 2022 року, якщо будуть остаточно схвалені Європарламентом.

"Нові технології можуть допомогти скоротити кількість загиблих і травматизм на наших дорогах. ...Розширені функції безпеки дозволять скоротити кількість нещасних випадків, а також підвищити глобальний рівень інновацій і конкурентоспроможність європейської автомобільної промисловості", – зазначає Єврокомісія.

Зокрема, нові вимоги включають:

  • Для всіх легкових автомобілів, мікроавтобусів, вантажівок і автобусів: системи попередження про сонливість і перемикання уваги водія (наприклад, використання смартфона під час водіння), інтелектуальну допомогу в контролі швидкості, забезпечення безпеки за допомогою камери або датчиків і реєстратор даних в разі аварії ("чорний ящик").
  • Окремо для автомобілів і мікроавтобусів: допомога в проходженні смугою руху, розширене екстрене гальмування і краш-тест поліпшених ременів безпеки.
  • Окремо для вантажних автомобілів і автобусів: поліпшення прямого огляду і усунення сліпих зон.

Читайте також:

Реклама

""Щороку 25 тисяч осіб гинуть на наших дорогах. Переважна більшість цих нещасних випадків викликана людськими помилками. Завдяки новим вдосконаленим функціям безпеки, які стануть обов'язковими, ми можемо змінити ситуацію настільки ж, як і при першому впровадженні ременів безпеки. Багато з нових функцій вже існують, зокрема в автомобілях вищого класу", – заявила єврокомісар Ельжбета Беньковська.

У Єврокомісії вважають, що підвищення автоматизації компенсує людські помилки. Крім того, будуть запропоновані нові рішення для людей похилого віку і людей з обмеженими можливостями. Все це повинно підвищити суспільну довіру і прийняття автоматизованих автомобілів, підтримуючи перехід до автономного водіння, впевнені в ЄК.

Нагадаємо, крім смертності на дорогах, в ЄС приділяють активну увагу боротьбі зі шкідливими газами. Так, в ЄС оголосили "війну" автомобільним вихлопам, хоча домовитися про нові норми для автобусів і вантажівок було нелегко.

Раніше через дизельгейт в ЄС вже посилили екологічні тести для автомобілів. Експерти вважають, що це може стати одним з чинників нової хвилі поставок європейського "автомотлоху" до України: