У чому користь сайтів зі знижками для бизнесу

27 березня 2018, 10:30

Слова "знижка" та "акція" вже давно змушують користувача проявити інтерес до повідомлення, перейти за посиланням і сміливо відправити товар в корзину. Тож не дивно, що в з часом ця ідея перетворилася в сервіси і сайти зі знижками та акціями.

Ідея створення сайтів з купонами на знижки з'явилася в Америці в 2008 році, коли в Чикаго запустився сервіс Groupon.com. На даний момент сервіс працює в сотнях міст США і Європи. В Україні становлення тенденції на сервіси зі знижками почалося з відкриття в 2010 році сервісу SuperDeal.

Реклама

Сайти зі знижками корисні як для покупців, які отримують бажаний товар або послугу за нижчими цінами, так і для компаній, які прагнуть залучити більше клієнтів.

Що отримає користувач?

Звичайно ж знижку понад 50% на потрібний товар або необхідну послугу. Вибір на сайтах представлений в декількох категоріях: товари, послуги в сфері розваг, послуги салонів краси, барів і ресторанів, спортивних клубів і багато іншого. Наприклад, на сайті pokupon.ua проходить близько 5 тис. знижкових акцій в місяць.
Для клієнта це також спосіб спробувати щось нове або втілити мрію, і при цьому істотно заощадити.

Що отримає компанія?

Надавши знижку на купонному сервісі, компанія отримує такі вигоди:

Реклама
  • Нові клієнти. Головна мета запуску акції. Вигідна пропозиція змушує звернути увагу на компанію і випробувати послугу на собі. Часто клієнти стають постійними і купую товар або послугу за повною ціною.
  • Реклама. Сервіси самостійно просувають пропозиції зі знижками. При цьому використовується контекстна реклама, розміщення в розсилках, публікації в соціальних мережах і SEO-оптимізація. В результаті компанія-партнер отримує додаткове просування при мінімальних витратах.
  • Створення персональної сторінки. Приклад цієї функції – платформа MerchantPage компанії Pokupon. Для кожного партнера створюється міні-сайт з повною інформацією про компанію, онлайн-просуванням і підтримкою. Також такі сторінки дають переваги в розміщенні акцій на сайті.

Як створити ефективну акцію?

Ефективною вважається та акція, яка принесла компанії нових користувачів і потрапила в топи продажу на знижковому сайті. Кілька важливих моментів, на які варто звернути увагу при створенні "привабливої" акції:

  1. Назва. Не робіть її надто об’ємною та довгою. У заголовку має бути відображена суть акції та привабливість пропозиції. Краще коротко вказати назву послуги або товару, відсоток знижки і назву компанії.
  2. Вигода. Відображається як в самій пропозиції (наприклад, знижка вище 50%), так і в отриманому товарі або послузі. Коротко і доступно опишіть, що отримає користувач при покупці.
  3. Яскраві ілюстрації. Покажіть, що ж отримає користувач з пропозицією. Соковита страва, новий манікюр, інтер'єр готелю чи ресторану – картинка повинна викликати позитивні емоції у людей.
  4. Робота з клієнтами. Інформуйте персонал про акцію, давайте розгорнуті відповіді на питання, звертайте увагу на обслуговування.