УЗ знижує затори маршрутів із залізною рудою в напрямку Одеських портів

7 квітня 2017, 13:10
"Укрзалізниця" обмежила навантаження ГЗК Кривого Рогу і перекидає локомотиви Південно-Західної та Південної залізниці

Становище з передачею вантажів на одеські порти почало стабілізуватися. Фото: The Village

ПАТ "Укрзалізниця" намагається усунути затори маршрутів із залізною рудою на Одеській залізниці за рахунок обмеження навантаження ряду криворізьких ГЗК і перекидання локомотивів з Південно-Західної та Південної залізниці. Про це повідомив глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

Він також нагадав, що в перших числах квітня становище з передачею маршрутів ЗРС на порти Одеської залізниці з Придніпровської залізниці значно погіршилося, що призвело до обмеження навантаження щодо гірничодобувних підприємств Кривого Рогу.

Реклама

"Недовантаження з 3 по 6 квітня склало по Південному ГЗК – 3 маршрути, по ІнГЗК – 14 маршрутів, по ЦГЗК – 3 маршрути. Основна причина – недостатня кількість локомотивів на Одеській залізниц. При середньодобовому плані здачі поїздів по стику Тимкове у 36 поїздів фактично здавалося 26-30 поїздів, які затримувалися на станціях Тимкове, Червоне Озеро, Кропивницька, Помошна", – зазначив Біленький.

За його словами, на 6 квітня 2017 року становище з передачею вантажів на одеські порти почало стабілізуватися, в тому числі за рахунок перекидання локомотивів з Південно-Західної та Південної залізниць. Крім того, в робочий парк локомотивів на Одеській залізниці має додатися кілька одиниць з ремонту.

"Але це не гарантує, що така криза не повториться в майбутньому, оскільки принципово ситуація з парком локомотивів не вирішується. Але ж попереду нас чекає осінь з рекордними для українських портів обсягами перевалки імпортного вугілля і експортної залізорудної сировини", – констатував глава ФМУ.

Реклама

"При такій якості роботи транспортного монополіста мова про будь-яке збільшення тарифів на вантажні перевезення йти не може, адже ні в одному зі своїх обґрунтувань до підвищення тарифів УЗ не показує, скільки вона втратила доходів через незабезпечення навантаження і скільки на цьому втратив бізнес", – уклав Біленький.

Як повідомив раніше народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул, "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничо-збагачувальних комбінатів на експорт в зв'язку з нестачею локомотивів.

Нагадаємо, що глава Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков звернувся до прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана з проханням дати доручення Міністерству інфраструктури і "Укрзалізниці" скасувати знижки до залізничних тарифів і портових зборів для транзиту руди і вугілля з Росії з 2 кварталу 2017 року. Таке рішення, на тлі припинення вантажного сполучення з ОРДЛО, допомогло б розвантажити транспортну інфраструктуру країни для збільшення перевалки імпортного вугілля і експортної залізорудної сировини.