"Укрзалізниця" в 2017 році посилить сполучення з Грузією двома поромами

22 вересня 2016, 13:46
Тендер на ремонт одного порома вже оголошений

Залізничний пором. Фото: AFP

ПАТ "Укрзалізниця" має намір на початку 2017 роки запустити на лінію Одеса-Грузія, що знаходяться у неї на балансі пороми, після проведення їх ремонту, повідомив член правління "Укрзалізниці" Марек Злосний.

"Найважливіше для нас – реанімувати пороми. До речі, мене інформували, що вони настільки в жалюгідному стані, що їх можна тільки на металобрухт здавати. Але після відвідин Одеси я переконався, що це ще хороші суду з фантастичним обладнанням як для залізничного, так і автомобільного транспорту. у нас в PKP Cargo також були пороми. Однак менш функціональні. І все ж вони приносили прибуток компанії", – сказав він в інтерв'ю профільному виданню "Магістраль".

Реклама

За словами Залісне, вже оголошений тендер на ремонт одного з них, і "Укрзалізниця" хотіла б якнайшвидше запустити їх в рух в напрямку Одеса-Грузія.

"Поставлено чітке завдання – на початку 2017-го вони повинні вийти в море. В кінці 2016 р. запланована зустріч в Казахстані щодо узгодження всіх моментів співпраці, пов'язана з цим проектом. Думаю, що в наступному році він повноцінно запрацює. Однак ми будемо активно залучати клієнтів і по напрямку Чорне море – Балтійське море. Будемо повертати статус транзитного перевізника української залізниці – це моя одна з основних задач", – резюмував член правління ПАТ "Укрзалізниця".

"Укрзалізниця" в наприкінці 2015 року одержала на баланс пороми "Герої Шипки" і "Герої Плевни", які були в оренді судноплавної компанії "Укрферрі" (Одеса).

Реклама

У вересні 2016 року стало відомо, що "Укрзалізниця" і АТ "Грузинська залізниця" мають намір створити спільне підприємство, яке буде здійснювати пряме залізнично-поромне сполучення між портом "Чорноморськ" (раніше – Іллічівський порт, Одеська обл.) і грузинськими портами Поті і Батумі.

Домовленості про організацію прямого міжнародного залізничного сполучення через порти України і Грузії закріплені в міжурядовій угоді.

"Ми сьогодні підписали дуже важливий документ, який з'єднує Україну, Грузію, Казахстан і Азербайджан на Великому Шовковому шляху. Ця ініціатива отримала нове дихання і, звичайно, вона має великі перспективи. Наші країни доклали багато зусиль для того, щоб спростити логістику, зробити транзит дешевшим, а найголовніше – збільшити швидкість доставки товарів, щоб це було максимально комфортно для бізнесу. Зараз вимоги ринку такі, що швидкість доставки вантажів має не менше значення, ніж ціна доставки. Все більше компаній готові нести додаткові витрати, щоб товар був доставлений за два-три місяці, а за 9-15 днів. Ми в цьому році повинні довести швидкість проходження контейнерів з Китаю до західних кордонів України до 9-10 діб", – заявив 13 вересня міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Реклама

Міністр відзначав, що ведуться переговори про введення наскрізного тарифу та спрощення митних процедур.

Раніше Омелян заявляв, що з огляду на торгових і транзитних санкцій з боку Росії альтернативним маршрутом для переміщення українських товарів може стати так званий "Новий Шовковий шлях".