"Укрзалізниця" попередила про можливі збої в онлайн-продажу квитків

13 червня 2019, 13:21
Компанія вибачилась перед клієнтами за тимчасові незручності

Фото: "Укрзалізниця"/Facebook

"Укрзалізниця" (УЗ) попередила про можливі тимчасові технічні збої в роботі онлайн-системи продажу квитків через збільшення навантаження, інформує 13 червня прес-служба компанії.

"У роботі онлайн-системи продажу квитків booking.uz.gov.ua можливі тимчасові технічні збої. Зараз фахівці" Укрзалізниці "вживають усіх заходів щодо усунення недоліків у роботі", – сказано в повідомленні.

Реклама

Компанія вибачилась перед клієнтами за тимчасові незручності.

Як повідомляли новини "Сьогодні", "Укрзалізниця" призначила 30 додаткових потягів на період літніх відпусток. 12 червня в компанії зазначили, що в продажу на той момент були місця у всіх напрямках.

Раніше Кабінет міністрів затвердив Стратегію розвитку "Укрзалізниці" на 2019-2023 роки. Вона покликана зробити компанію більш ефективною і привабливою для інвесторів.

Реклама

Детальніше про майбутнє української залізниці читайте на сайті "Сьогодні" в матеріалі "Приватні потяги і тарифи: що хочуть зробити із залізницею в Україні".

Ми також розповідали, якими послугами можуть скористатися клієнти "Укрзалізниці":