"Укрзалізниця" получит от ЕБРР 150 млн евро

14 грудня 2017, 00:46
Компанія отримає кредит двома траншами

Фото: uz.gov.ua

Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) надасть кредит EUR150 млн на електрифікацію залізничної лінії протяжністю 253 км Долинська – Миколаїв – Колосівка на півдні України.

Як повідомив старший радник ЄБРР Антон Усов, таке рішення рада директорів банку ухвалила на засіданні в середу.

Реклама

Крім електрифікації передбачається також укладання другої колії для одноколійних ділянок.

"Метою проекту є підвищення ефективності залізничних операцій і пропускної здатності між портами Одеської області і внутрішніми районами (port hinterland traffic)", – пояснює банк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

Позичальником виступає "Укрзалізниця" – вертикально інтегрована залізнична компанія, повністю належить уряду України.

Згідно з документом на сайті банку, кредит поділений два транші: перший – до EUR124,5 млн – для електрифікації, установки другого шляху і будівництва високовольтної лінії на ділянці залізничної лінії Долинська – Миколаїв (148 км), другий – до EUR25,5 млн – для електрифікації ділянки Миколаїв – Колосівка (105 км).

Загальна вартість проекту оцінюється сумою до EUR 367,9 млн.

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Як повідомлялося, Європейський інвестиційний банк 23 листопада 2016 року вже затвердив такий же кредит EUR150 млн на реалізацію цього проекту. Передбачається, що "Укрзалізниця" також виділить власні кошти і приверне грантове фінансування в рамках технічної допомоги.

Нагадаємо, 4 жовтня Володимир Гройсман анонсував підписання важливої угоди. За його словами, "Укрзалізниця" за сприяння та підтримки уряду України планує в листопаді 2017-го підписати рамкову угоду про співпрацю зі світовим гігантом General Electric Transportation, який входить до складу транснаціональної корпорації General Electric.

Крім того, "Укрзалізниця" отримає через рік 30 нових локомотивів. Кабмін починає оновлювати рухомий склад держпідприємства, і вже домовився з американською компанією про стратегічне партнерство. Програма розрахована на 7 років. Локомотиви будуть збирати з українських запчастин за американськими стандартами.